Waar erger je je aan? #10

Oh ouders en computers, ik heb wel eens huilend van frustratie aan de telefoon gezeten met mijn moeder omdat ze maar niet snapte wat ik uitlegde.

1 like

Omg sorry, was niet de bedoeling

Mijn energie is al voor de tweede dag op rij helemaal uit me gezogen lijkt het wel :sob:

1 like

Waarom komen pakketbezorgers altijd pas
na de aangegeven tijd ipv op tijd tijdens de verwacht bezorgtijd? Ik kreeg gisteravond een bericht dat mijn pakket tussen 8:00 en 10:00 bezorgt zou worden. Dus ik heb op mijn vrije dag de wekker gezet zodat ik op tijd wakker zou zijn. Vervolgens wordt vanochtend de tijd aangepast naar tussen 10:00 en 12:30. Maar ondertussen nog geen postbezorger gezien. En ja, ik weet dat het nog driekwartier kan duren maar ik wil zo graag ook nog wat anders doen vandaag ipv wachten. En weggaan kan niet want ik moet het pakket persoonlijk aannemen.

Dat IOS15 de url balk aan ONDERKANT heeft.
Wie bedenkt dit?! :triumph::triumph::triumph::triumph:

10 likes

Ik heb zelf geen iPhone, maar ik zag in het tech topic dat je dit kunt aanpassen.

3 likes

Omg :raised_hands:

3 likes

Aan alle takkeherrie hier in de buurt.

  • Het speeltuintje in de straat wordt verbouwd.
  • Verderop in de straat worden drie dakkapellen gebouwd.
  • Achter ons huizenblok worden twee flats gebouwd.
  • Straat hiernaast wordt de riolering vervangen.
  • In ons gebouw worden twee appartementen helemaal gestript.
  • Er rijdt een of andere gierwagen over het grasveld hiernaast.
  • Gisteren was de snoeidienst er.
  • Maandag waren er bladblazers.

Word hier zó fucking chagrijnig van. Alles tegelijk!

4 likes

Wát een irritante reclame. Volgens deze eetwissels zou je gezonder bezig zijn voor jezelf en het milieu? Zalm goed voor het milieu :face_with_raised_eyebrow: Hoezo geen vega spekjes? Voedingscentrum is zo belachelijk, jezus.

7 likes

Ik snap je ergernis, maar vega spekjes lijkt me nou niet de beste optie qua zout.

1 like

Dit klinkt wel als een soort carbonara die @Bergamot kan waarderen

Hahaha dit klinkt eerder alsof ze een seksuele ervaring willen bespreken

1 like

Dan gewoon niks :woman_shrugging: Er hoeft niet per se vlees, vis of een vervanger in een maaltijd. Ik snap hun gedachtegang ook wel, maar zalm is echt niet goed voor het milieu.

1 like

Valt nog mee dat ze volkoren pasta aanbevelen ipv courgette pasta.

5 likes

Voedingscentrum is erg schijf van 5 toch? Daarop gebaseerd snap ik deze keuzes eigenlijk wel.

3 likes

Zelfs op opgeruimde dagen ben ik nog autistisch AF. Dat gevoel van opluchting van een opgeruimd huis duurt hoogstens maar 5 minuten.
Soms kan het helpen, maar er zijn ook mensen met autisme die verzamelwoede hebben en het wel fijn vinden

2 likes

Ik kan alles perfect vinden in mijn eigen rotzooi. Dat jij toevallig je nek breekt, is jouw probleem

Ik ruim wel op als ik mij eraan begin te ergeren

2 likes

Maar het gaat erom dat er staat ‘maak je pasta gezonder voor het milieu’

Terwijl er gewoon zalm op het menu staat maar ok. Dat moeten ze dan gewoon weglaten

3 likes

Die nieuwe G Star reclame met Snoop die elke reclame soms wel 2x uitgezonden wordt. 1x per dag is genoeg! Geldt trouwens voor meerdere reclames.

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Waar erger je je aan? #10 (Deel 4).