Waar erger je je aan? #10

Ja dacht ik nog aan! Heb jij die van Kruidvat? Ze hadden daar huismerk en een duurder a merk. Zou het nog verschil maken?

74494b1e7563a5a7fdd8ca3235ee93e2

9 likes

ja ik snap ook niet of twice op life en knife moet rijmen want dat doet het niet???
of hebben ze gewoon random een co0l woord gekozen

1 like

Misschien gaan ze voor het ā€˜hoe irritanter, hoe meer mensen het erover hebben?’ en dan kan het wel werken denk ik

2 likes

Ik heb ervaring met allerlei merken en ze werken allemaal even goed. Inderdaad wel stom dat Kruidvat geen navulling heeft zoals @grace ook al zegt. Ze schijnen wel te bestaan maar heb ze nog in geen een Kruidvat gezien.

Is van een ā€˜vriend’.

Ze registreren denk ik niks, je krijgt geen gezeur wat je inlevert.

Love 3FM maar die Top 999 komt echt m’n neus uit. De slechte muzieksmaak van Nederlanders komt weer naar boven hoor… The Script, The Killers, Nothing But Thieves, Kensington… :cry:

3 likes

Zegt degene met een sjiwapwap 🄲

Dat bewaren vast wel. Maar denk dat ze er niet veel mee (kunnen) doen.

1 like

Aan het feit dat mijn botox begint uit te werken en ik die niet kan laten bijwerken vanwege mijn zwangerschap. Klinkt misschien heel oppervlakkig maar ik zie er echt meteen 10 jaar ouder uit met die kraaienpootjes

3 likes

Pfff ik ben helemaal overprikkeld van mijn baan en al het geluid om me heen :upside_down_face: zou echt een noise cancelling koptelefoon moeten kopen, maar helemaal geen zin om daar geld aan uit te geven

1 like

Voor mij is dit de makkelijkste en snelste oplossing.

Mijn vriend eventjes, hij is lief hoor maar hij pretendeert dat hij een echte klusjesman is maar kan geen spijker in een kast boren…

2 likes

Haha de eerste die spijkers kan boren is sowieso wel een held. :joy:

28 likes

Het scheelt dus ook dat hij geen hol aan mij heeft. Misschien had ik hem schroeven moeten geven :thinking:.

6 likes

Ja of een hamer!

11 likes

Ja ik vind het ook geen fijn idee om in te slapen, kan niet goed zijn. Maar horren of een klamboe kan hier niet.
Ik heb de motherfucker trouwens wel net gevonden en geplet en mijn bloed aanschouwd. Vannacht in ieder geval geen last van dit geval!

1 like

Je kunt ook investeren in een paar oordopjes. Die van Loop zijn €30

1 like

Thanks voor de tip! Ik dacht eerst aan een koptelefoon omdat ik veel moet bellen voor werk. Maar oordoppen zijn ook wel handig voor ernaast en wat comfortabeler. En deze zien er ook goed uit.

1 like

Hoezo dacht ik dat ik wel rustig kon werken terwijl er beneden flink verbouwd wordt. Los van het lawaai, moet ik 20 problemen per uur oplossen. Morgen gaat mijn vriend maar lekker bereikbaar staan voor de aannemer.