Waar erger je je aan? #10

Muggen. Ik krijg dat rotjong maar niet gevonden en ik ben echt helemaal lek gestoken.

1 like

krijg van vinted ook altijd last van mn autoriteitsprobleem

29 likes

Ja wow inderdaad. Ga lekker zelf dan!!!

23 likes

Oooh god dit ja! Bij mijn ouders moet ik ook wel eens met dingen helpen maar deze mensen weten NOOIT ergens een wachtwoord van echt zo irritant. Altijd hetzelfde liedje. En dan geïrriteerd worden want “ja die wachtwoorden altijd”. Terwijl ik al 20x heb gezegd dat ze het ergens moeten opschrijven ofzo haha sorry de frustratie zit hoog😂.

6 likes

Hahaha jaaa precies dat ook met die wachtwoorden! En qua baan werken mijn ouders beide op computers met diverse programma’s dus het is niet dat ze er niks van weten of zo of nooit een computer gebruiken. Het is gewoon ongeduld of iets.

Ohja mijn ouders niet dus wat dat betreft kunnen ze er ook niet echt wat aan doen maar ik denk altijd jongens dit is echt Ă©lke keer zo hahaha na 2x denk je toch wel van ohja even die wachtwoorden ergens bewaren maargoed hahaha ik tel altijd maar tot 100 in mezelf en uiteindelijk lukt het wel

1 like

voor sint of kerst zo een wachtwoorden boekje cadeau geven. Moeten ze alleen het boekje niet kwijt raken :laughing:

1 like

Zoooo herkenbaar! “ja dat weet jij toch wel?” Is hier altijd het standaard antwoord als ik weer eens iets a la minute (want geen geduld ook en blinde paniek) moet fixen. Ben al blij dat ik enigzins wat wachtwoorden van mijzelf kan onthouden joh. Hoe moet ik die van hun ook nog onthouden dan? Boekjes waarin het wordt genoteerd zijn hier ook standaard kwijt of niet actueel😂

4 likes

Schilders hiernaast die denken dat de lege woning waarin ze werken een operazaal is en mijn vriend kwam pas om 04.00 uit zijn nachtdienst. Ben maar eventjes beleefd gaan vragen of het wat zachter mag tot een uurtje of 11. Was geen probleem.

Er was er eentje ook echt heel hard aan het heeee-hooooo aan het schreeuwen. :expressionless:

Oooh ja dit!! Mijn moeder zegt ook altijd ‘ja jij zal dit wel weten’ en als ik dan zeg dat ik niet alles kan weten, dan lacht ze dat gwn weg. Komt nog bij dat we in verschillende landen wonen en ik het dus van op afstand moet uitleggen en dus maar moet gokken of ik de juiste dingen zeg. Ook met wachtwoorden idd, dan vraagt ze aan mij wat haar wachtwoord is :woman_facepalming:t3:

2 likes

oh men, de lijsten met wachtwoorden van mijn vader

3 likes

Ik heb ooit laaaang geleden toen ik nog thuis woonde voor iets een wachtwoord aangemaakt. 25 jaar geleden.
Die gebruikt mijn vader nog steeds! Soms een lettertje aangepast.

1 like

Dat je iemand met reden in de CC zet en dat diegene die antwoordt alleen op ‘Reply’ drukt. En dan kun je het dus weer doorsturen.

3 likes

Dat als er iets speelt in mijn privé waar ik geen grip op heb, ik dan 3865727819 dingen ga googlen en zelfs statistieken erbij ga zoeken om er vervolgens achter te komen dat er geen pijl op te trekken is en ik gewoon geduldig moet zijn.

1 like

De hoeveelheid belasting. Ging bruto veel op vooruit bij nieuwe baan maar onderaan de streep netto maar iets van 200 euro.

Mbt werk ga ik wel op vooruit.

3 likes

Ik vind het grappig dat @SemM met haar post op precies deze ergernis reageert :yum:

8 likes

Ja precies dit! Ik ben er de afgelopen jaren netto een stuk minder dan de helft van het bruto bedrag erop vooruit gegaan. Maar in arbeidsvoorwaarden er wel enorm op vooruit dus prima.


Ik kom weer met een aannemer ergernis, maar deze man is zo onvoorspelbaar. Ik heb gisteren nog gevraagd hoe laat hij kwam en of ik nog de was kon doen voor die tijd. Maar kon niet want hij zou er vandaag echt om 8 uur zijn. Bijna 11 uur en nog geen aannemer gezien
 Stroom/water moet er steeds af dus hebben al een week niet kunnen wassen. Theoretisch dan want in de praktijk is hij steeds zoveel later dan hij zegt dat we prima een paar wasjes hadden kunnen doen. En onze CV is kapot gegaan door de werkzaamheden gisteren dus beter komt hij vandaag wel nog, anders moet ik koud douchen.

1 like

Oh ouders en computers, ik heb wel eens huilend van frustratie aan de telefoon gezeten met mijn moeder omdat ze maar niet snapte wat ik uitlegde.

1 like

Omg sorry, was niet de bedoeling

Mijn energie is al voor de tweede dag op rij helemaal uit me gezogen lijkt het wel :sob:

1 like