Waar erger je je aan? #10

preienmerkt

7 likes

Het martje zei mijn moeder haha

1 like

Als het niet te ver reizen is, kan je anders naar het vliegveld gaan en aan de balie vragen of ze je een fysiek bewijs kunnen geven? Daar kan je gewoon identificeren etc. als ze het onveilig of onbetrouwbaar ofzo vinden om op afstand e-mailadres te veranderen.

Ik als Haags :joy:

Heb hetzelfde! Paprika en champignons :nauseated_face::nauseated_face:

4 likes

Ik heb een dikke oksel van dat vaccin en nu kan ik m’n arm niet normaal houden, superirritant

Ik eet op zich wel paprika maar het is geen favoriet. Maar ik snap precies wat je bedoelt met het nog proeven als je het eruit haalt. Vooral die bittere groene bah.

2 likes

Dit doet mij denk aan mijn ex schoonfamilie. Vanwege schaal en schelpdieren allergie eet ik geen vis omdat ik gewoon niet zeker kan weten dat het een niet in aanraking is geweest met het ander. En dan kwam ik daar eten en dan werden er alleen visgerechten geserveerd omdat een ander familielid vegetarisch was waar wel rekening werd gehouden. En ik was altijd wel gekke henkie die met het kerstdiner rekening hield met iedereen dus speciaal eten voor de kinderen, vegetariërs en als we varkensrollade aten dan iets anders voor de mensen die geen varken aten etc. Achteraf gezien had ik dat ook gewoon niet meer moeten doen.

4 likes

Ik heb echt zo’n hekel aan alle terrasstoelen met ribbels of riet. Zo hatelijk dat je zo’n pijnlijke afdruk in je armen en benen krijgt, alsof de hele wereld moet weten dat je net op een terras hebt gezeten :angry: geef mij gewoon een normale gladde stoel.

37 likes

Wow dat vind ik wel echt heftig omdat het gewoon echt met gezondheid te maken heeft. Gewoon aso om daar geen rekening mee te houden, wie weet wat er gebeurd als je het wel perongeluk eet…

2 likes

De bitches bij de ici Paris. Ga sowieso daar en bij de Douglas liever niet naar binnen, want je wordt altijd van alle kanten gejudged voor m’n gevoel. Maar had een cadeaubon gekregen dus wilde even een parfum uitzoeken. Nah ik werd niet begroet toen ik de winkel binnenkwam, oogcontact werd vermeden. Ik stond op een gegeven moment in de weg voor een medewerker en excuseerde me, zegt ze niks terug. En blijkbaar mag je in coronatijd niet zelf testers pakken (wist ik niet), dus werd daar op gewezen door iemand. Zij zou het dan voor mij pakken. Vervolgens loopt ze gewoon weg en sta ik daar te staren naar het schap. Nou dan nieee hoor, joe joe

4 likes

Ugh ja ik haat het echt als personeel zo met klanten omgaat. Als ik voor het eerst in een ici/douglas kom waar ik nog nooit geweest ben, word ik meestal zo aankeken van “oh die heeft echt niet genoeg geld om hier wat te kopen, die negeren we.” De enige ici/douglas waar ik serieus genomen word, zijn degenen waar ik vaak kom. Nouja kwam, want sinds ik geslaagd ben voor mijn opleiding kom ik er niet vaak meer. Ik vind het echt raar dat het personeel zo’n houding aanneemt. En het is natuurlijk niet overal zo, maar ik ben ik al in veel verschillende steden in zulke winkels geweest en 9 van de 10 keer doen ze zo kut

12 likes

Ja precies dit! Ik voel me daar nooit serieus genomen als klant. Al helemaal niet als je geen make-up op hebt

7 likes

Heb jaren bij de Ici en Douglas gewerkt en vind het echt stom om dit te lezen. Ze draaien voornamelijk op de webshop tegenwoordig dus mogen echt wel wat doen aan hun attitude. Vooral omdat je daar als verkoper (als manager weet ik het niet) ook echt waardeloos verdiend en het zelf ook allemaal niet kunnen betalen, maar alles krijgen.

Van mijn oude filiaalmanager kregen we het echt wel te horen als we niet iedereen aanspraken.

10 likes

Zei zij dat?

Ja als ik echt genegeerd word of ze neerbuigend gaan doen tegen mij dan ga ik gewoon naar een andere winkel of bestel ik het online. Als je mij niet goed behandeld krijg je mijn geld ook niet.

14 likes

Ik voel me ook altijd ongemakkelijk in dat soort winkels als ik ff een dagje geen make up draag en daar wil shoppen ofzo.

Had ik ook ooit bij de Lush, normaal zijn ze daar wat meer open minded dacht ik, maar er kwam net een soort infuenzer binnen die gewoon voor mij geholpen werd en helemaal in de watten werd gelegd en gratis haar mandje mocht vullen enzo, en toen ik een vraag tussendoor had was het allemaal moeilijk en kortaf en ik kreeg niet eens een sample mee.

2 likes

Dat ik diarree krijg van appelsap. :rage: Ik krijg al buikpijn van zuivel, van zoetstoffen, drink geen alcohol en kan sinds een tijdje niet meer zo goed tegen cafeïne, nu dit ook nog. Love water maar ik wil afwisseling! :woozy_face:

Welke lush? Wat lullig

1 like

Altijd als ik rond etenstijd mijn moeder aan te telefoon heb, vertelt te wat voor vlees ze klaar maakt en hoe :sob:. Dat wil ik helemaal niet weten ben niet voor niets vegan.

1 like