Mensen die zeggen dat ze hoogtevrees hebben en dan wel uit een vliegtuig springen of iets anders mega hoogs/engs doen zonder emotie. (Op tv ofzo)
Mijn vriend heeft hoogtevrees, maar juist alleen op medium hoogtes (keukentrapje, brug etc). Bij hele hoge hoogtes is zijn redenatie dat als hij naar beneden dondert, hij toch dood valt en dan is het minder eng of zo. Ik begrijp het ook niet
Oh dat herken ik wel! Hoe hoger hoe minder echt alles eruit ziet of zo.
Ah joh, je hoeft niet altijd iets nuttigs te doen toch
Ik heb dit ook wel, trappen, balkons etc kan ik echt angstig van worden, maar bijv hoge gebouwen/achtbanen etc niet.
Alhoewel @Tubing ik wilde laatst parachute springen voor 2 boeken en dacht echt voor op “boeken” drukken : ik ben echt 500eur neer aan het leggen voor mn dood. 🥲 is dus nog steeds niet geboekt. Denk ook dat ik dat mega eng zou vinden.
Dat ik 6 euro heb uitgegeven aan een bakje baba ganoush van een delicatessen kraam en dat het niet lekker is maak het zelf veel lekkerder maar geen zin om het te maken
Confronteer jij mensen daarmee of laat je het gaan? (Gewoon nieuwsgierigheid)
Dat de buren op de camping een feestje hebben met luide muziek! Kap nou!
Ik heb denk ik gewoon normale, gezonde hoogtevrees (vind sinds ik volwassen ben van de hoge duikplank te eng, zou niet vrijwillig koorddansen, durf wel in achtbanen) maar ik vond parachutespringen totaal niet eng inderdaad. Ik zag de grond niet, alleen maar wolken. Ik zag zelfs niet dat het een wolk was, alleen een witte massa. Dus ik was me niet bewust van de hoogte. Bungeejumpen zou ik veel enger vinden.
Mn ontbijt/koffie tent staat volgens mij in de fik. Terwijl ik mijn shot vitamine C nodig had.
En ik moet dadelijk naar de stad om een bikini te gaan kopen
Haha die prioriteiten ook ja jammer voor ze hoor, maar IK heb echt een probleem. Ik had een drankje nodig!
Er zit hier een vlieg in huis, prima doe je ding. Maar ik zit nu mijn nagels te doen en dat klote beest is vol in de aanval op mij echt ga weg of zo. Ik laat je ook met rust in MIJN huis.
Die heb ik helaas niet ik ga zo wel in de aanval met een theedoek of zo
Ik ben altijd een beetje in de was als iemand anders dan @Lemongrab een gifje van dat citroenmannetje stuurt
Ik ook en ik vind dat het verboden moet worden
Ah, is een vrij bekende gif.
Pannenkoeken maken duurt echt belachelijk lang. Ik zit hier nu al 3 kwartier te bakken.
Viel wel mee, 12 pannenkoeken.