Waar erger je je aan? #13

Omg was dit voor of na zijn 30.000 stappen op LL? zeg me pls dat hij dat tenminste heeft verteld aan je en er nog steeds over opschept :joy:

1 like

Nee maar er zit nog wel iets tussen ‘levenslustig, sociaal’ en ‘een eikel, blij dat ik er vanaf ben’

2 likes

Dat is vaak bij mensen die overleden zijn. Je ziet het ook vaak bij mensen die b.v. vermoord zijn. Dat wordt er gesproken over iemand die de hele kamer blij maakte met haar/zijn vrolijke lach etc.

2 likes

Het was ook niet naar jou toe, maar het deed me gewoon daar aan denken.

1 like

Hahaha vroeger bij char. ‘I see an A, is there someone with an A??’ Yes my grandfather. ‘Ah yes I see. He loves you very much and he thinks you’re a great person’. Echt gewoon nooit eens een keer een overledene die zegt joe ik moet je niet, je bent echt kut laat me met rust

5 likes

Ik heb toch wel mijn minst favoriete format in de Nederlandse journalistiek gevonden (nog minder favoriet dan Op1): deze rubriek waarin vrij vervelende mensen met veel Ernst en Diepte over hun relatie praten

13 likes

18 minuten leestijd :joy:. Waarom zou ik zoveel tijd besteden aan het lezen over andermans relatie.

10 likes

Maar zo’n bericht is toch ook niet voor buitenstaanders?

@grace dit is dan ook wel een stel wat ik bijzonder slecht trek

7 likes

Het werd mij na een paar minuten te onuitstaanbaar :sob: wie heeft dit bedacht joh

4 likes

Omg hier krijg je toch meteen een slappe van. Als je daar al van schrikt omg hahaha

30 likes

Mooiste aan dit format is dat de interviews met zijn ex incl fotoshoot ook nog te vinden zijn.

8 likes

Haha je was me voor. Wat een onuitstaanbaar stukje interessantdoenerij.

5 likes

Ja, ik vond het ook gelijk bijzonder dat het beroep van de ouders erbij stond. Ik besefte me ook dat ik daardoor Daan nog minder leuk vond, omdat ik me zo slecht met zijn achtergrond kan identificeren.

Maar ik vind Daan al irritant sinds die dubbele achternaam, haha

3 likes

Ik denk dat sommige mensen wel veel meer risico lopen op interessantdoenerij, maar kan me maar weinig mensen of stellen voorstellen waarbij dit format níét een cringefest wordt

2 likes

Haha, het ging in mijn familie app net al uitgebreid over dat interview.

Ik ben het voor een keer helemaal eens met Sylvia Witteman:

28 likes

Omg :joy:

4 likes

Kan je je ook voorstellen dat je iemand ontmoet en dan maanden gaat zitten mailen over je principes en ideeën?

12 likes

Nja wel als de een een seksloze pseudo-intellectueel is en de ander daar intrapt en zich volledig naar dat imago gaat vormen

Ja dat is gemeen maar man zet het dan niet in de krant

8 likes

Ik ga geen prima t-shirt weggooien honey. Kan gewoon onder een trui deze winter.

5 likes

Ik ben tering moe en vriend ook. Nu is hij gewoon naar bed gegaan en kan ik weer op onze dochter (6 maanden)letten. Ik doe het met alle liefde want ze is geweldig maar ik zou ook best een dutje willen doen. Maarja, meneer werkt de hele week en is moe. Ja, ik ook en ik doe geen dutjes als de baby slaapt…

6 likes