Ik heb 1x geld betaald aan wikipedia en nu krijg ik de hele tijd mails en dringende oproepen of ik alsjeblieft weer wil doneren
En Humanistisch Verbond. Ik had die petitie rond abortus uit het strafrecht ondertekend en sindsdien hebben ze me al zeker 10 keer gebeld. Waaronder op een dag 5 keer achter elkaar, ik schrok me rot toen ik zag dat ik 5 gemiste oproepen had. Maar nee het was gewoon het HV .
Aan mezelf. Ik heb 2 weken geleden zoân gratis whitepaper gedownload via LinkedIn en sindsdien zoveel gestalkt door dat bedrijf dat ze een gesprek met me hebben ingepland om hun product te verkopen. Het bedrijf waar ik werk heeft helemaal geen behoefte aan dat product maar nu moet ik wel een half uur âdigitaal koffie drinkenâ omdat ik geen nee durf te zeggen.
Lol ik betrapte net iemand die fotoâs van mij aan ât maken was, had eigenlijk moeten vragen of ze de fotoâs wilde Airdroppen
Iemand deed dat ooit bij mij met flits. En zo van oeps mn twlefoon doet raar. En daarna deed ze t nog eens met flits pff.
Heb het toen terug gedaan " oh mijne doet ook gekâŠ"
Eten maken en dan geen trek hebben en een uur naar je bord staren tot je jezelf moet dwingen het echt wel op te eten. Ik heb een lekkere lunch gemaakt (of ontbijt, heb nog niet gegeten vandaag), maar nul trek hierin.
Ugh bij ons is het andersom. Je krijgt geen km vergoeding meer. Je moet invullen wanneer je naar locatie bent geweest en dat declareren. Ik woon dicht bij mijn werk en ben daar dus ook te lui voor voor die paar centen. KM vergoeding is al bij ons naar beneden gegaan omdat ze fietsen naar werk willen belonen, daar krijg je dan meer voor per km. Op zich een goed initiatief en normaal fiets ik ook alleen nu even niet. Kinderen hebben nog vakantie en moet die dan eerst ergens afzetten. Maar ook al fiets ik dan ben ik nog te lui om te declareren.
ik ben aan het proberen om iets op youtube te kijken dat geblockeerd is buiten de VS en dit is zo irritant? Het is iets dat niet eens gelicensed wordt
Gaat ze dan een man zoeken?
klinkt bekend
Aan dat ik sommige series op npo pas na een bepaalde tijd kan terug kijken. Doe niet zo betuttelend joh!
bellen? heb dit ook wel eens gehad en werd vervolgens aan telefoon goed geholpen (wel pre-covid , kan best zijn dat je nu eerst 24 u in de wachtrij staatđ€Ą)
Ik vind het zo irritant dat bij mensen die overleden zijn door een ongeluk vaak staat âlevenslustig, sociaalâ. Moet dat het erger maken? Is het minder erg als iemand het leven hakkelend doorkwam? Of als iemand niet sociaal was? Ik vind het zoân raar sentiment.
Ja ik snap je ergenis, maar is dat ook niet gewoon lief bedoelt voor de nabestaande?
En misschien is het ook vaak genoeg niet zo, maar dan zeggen mensen er misschien niks over
Dat denk ik ook, maar vind het gewoon zo nietszeggend? Natuurlijk is het onder de nabestaanden fijn om de persoon te bespreken zoals hij/zij was, maar voor ons als âbuitenstaandersâ vind ik het maar gek.
Mss zo een kek strijkplaatje op die ene doen.
Aan de jongste zoon van mân zusje. Kind is 6 en een enorme aansteller/huilebalk. đ«Ł
Haha, mân vriend ergert zich altijd dood als we een programma kijken en er is iemand overleden en er wordt alleen maar positief over die persoon gepraat. Alsof je gaat zeggen âhet was echt een verschrikkelijk persoon, totaal niet aardig en echt een lul. Blij dat hij er niet meer is.â
Omg was dit voor of na zijn 30.000 stappen op LL? zeg me pls dat hij dat tenminste heeft verteld aan je en er nog steeds over opschept
Nee maar er zit nog wel iets tussen âlevenslustig, sociaalâ en âeen eikel, blij dat ik er vanaf benâ