Ja ik heb er ooit een gehad waar je voor dat soort dingen alleen in de ochtend kon bellen en dat gaven ze ook gewoon aan. Dat is natuurlijk helemaal prima, maar deze huisarts geeft op de website geen informatie en ook op het bandje niet, dus ik heb nu gewoon geen idee
Jep… ga t morgenvroeg nog een keer proberen, misschien verschilt t nog per dag hoop ik dan
Ik had laatst ook een rekening van een telefoontje met de cardioloog. Ruim 200€ voor 2 minuten bellen wat eigenlijk ook nog overbodig was
De haat op Duolingo altijd. En dan vooral dat het vaak komt van mensen die heel veel uur per week aan het leren van een taal besteden, of juist precies 0 uur
Claimerige mannen die je hebt afgewezen, ook vriendschappelijk hebt afgewezen en je dan toch nog gaan volgen op instagram 🫢
dat is RoMaNtIsCh
Eerst zei ze nee nee nee nee nee nee nee toen zei ze ja
Ik wil gewoon (semi) rustig m’n laatste week werk afronden voor m’n vakantie maar in plaats daarvan komt de ene crisis na de andere al sinds maandag tevoorschijn die echt meteen opgelost moeten worden
ik kan al een week niet op de bank liggen omdat die vol ligt met kleding die in de kast moet
Dat t frietzaakje op mn station weg is. En er verder niks te eten te halen valt hier. Hongurrr.
Dr licht nu een open reep chocolade op t stations bankje. En daar ben ik ook boos om. Als ieh nog dicht was had ik m opgevroten. Maar nu is ieh half open en zacht
Iemand uit de vriendengroep heeft een bachelordiploma VPK uit een niet-Europees land, maar moet nu de volledige opleiding opnieuw doen (oa door de Europese vereiste om 2300u stage te hebben gedaan) om hier aan de slag te kunnen als verpleegkundige. Echt belachelijk.
edit: ze studeert ook Nederlands, waarvoor ze ondertussen al geslaagd is dacht ik.
Welke regio? Ik weet dat er een ziekenhuis in Den Haag is die hier anders mee omgaat.
België dus vrees er een beetje voor.
Echt meid, lees je wel eens de krant? Kijk je het nieuws? Heb je enig idee hoe de zorg onder druk staat, hoe huisartsenpraktijken deze zomerperiode onderbezet zijn, sommige praktijken van ellende (deels) moeten sluiten…? Er zijn praktijken waar de huisarts assistente én huisarts tegelijk is, omdat personeel ziek is of met vakantie is, wat echt nodig is, vakantie, om een burn-out te voorkomen.
Het zou je écht een fijner mens maken om eerst eens even tot tien te tellen, voordat je je ergernissen zonder enige filter de wereld in gooit. Bah. Ik vind het zo verwend en naar overkomen.
En ik weet al wat je wilt zeggen: ik mag dit topic toch als uitlaatklep gebruiken. Ja, mag, en dit is mijn reactie daarop.
Misschien ligt het aan mij, maar ik vond haar berichtje helemaal niet zo naar overkomen? Meer dat ze het vervelend vindt en niet zo goed weet wat ze nu moet doen?
Is toch ook onhandig, zonder daarbij gelijk iemand vol te schelden.
Edit: ik snap overigens wel dat dit je triggert.
Ach zo zijn haar berichten toch altijd, altijd altijd altijd wat te zeiken op de zorg. Maar ik zet haar wel op negeer. Beter voor mij.
O ja dat had ik helemaal niet meegekregen. Hoop dat je het je iig niet teveel aantrekt, en even een onder de riem. Laten we hopen op betere tijden.
Toevallig (?) net drie weken onze buurpraktijk uitgeholpen, die vanwege uitval van personeel en geen vervanging ook vijf dagen in drie weken “dicht moest”, enkel spoed via ons.
Triggert dit dus: ja. Is dit een uitzondering: nee! Dit is gaande door het hele land. Lijkt iemand zich daar echt zorgen over te maken? Nope. Zeiken mensen er het liefste de hele dag over. Jazeker.
Vreselijk, echt, en dit is de toekomst!
Jezus hahahahah met je goeie been uit bed gestapt of niet? Vind het vervelend ja dat ik hier al vanaf januari mee bezig ben. Ben juist op tijd begonnen met zoeken omdat ik ja, verrassing, heel soms wel eens het nieuws volg. Fijne avond he!
En je kent me niet, dus ga mij niet vertellen dat ik geen fijn mens ben en kijk naar jezelf met je zure reactie byeeee