Sommige vind ik grappig maar 9 van de 10 niet.
Ja dat, net teveel teleurstellingen om door te kijken haha…
Er is hier ergens in de buurt weer eens een feestje, met niet alleen belabberde, loeiharde muziek, maar ook keihard gebler en gekrijs van pubers (echt krijsen om het krijsen, alsof ze zowat vermoord worden) Alleen ik weet niet waar het is en de politie heeft dus geen zin om te komen aangezien ik niet weet in welke straat ze moeten zijn
Snap echt niet dat niemand het wat boeit. Het klinkt hier al tering hard terwijl het dus geeneens hier in de straat is. Zijn al die anderen dan doof of wat?
Dat er gisteren 5x iemand tegen de kinderwagen aan gelopen is toen ik met de kinderwagen aan het wandelen was. Allemaal omdat ze met hun telefoon bezig waren en ik niet kon uitwijken op de smalle stoepen.
Nou om half 3 ging de muziek zachter, maar toen bedachten die lui zich dat ze net zo goed zelf een zangkoor konden vormen dus toen werden er tot half 4 liedjes meegeschreeuwd om vervolgens in een halve optocht door de straten te trekken, op alle lantaarnpalen en borden te rammen en kreten uit te slaan waar een gemiddeld speenvarken jaloers op zou zijn
Ik.ben.helemaal.gaar
Ik ging het even opzoeken, dacht dat je vast gewoon een beetje zuur zou overdrijven, maar nee.
Ik kom als m’n kind kan praten terug voor een oordeel of daarmee m’n gevoel voor humor ook is aangetast, maar ik kan het me nu niet voorstellen.
Hahaha ik zou willen dat dit was, want dan had ik er misschien op goede momenten van kunnen genieten. Maar zelfs op mijn beste dag zorgt het niet voor een lach
Ik sliep gisteravond al bijna toen je dit reageerde, maar ik wist 99,9% zeker dat het zatte Tino zou zijn - and it was. Je zou maar voor hem betaald hebben zeg.
Oeii hoop idd niet dat dat het is het is alleen in de slaapkamer en heb daar alles gecheckt, of het zou tussen de muren vandaan moeten komen
Hahaha zou ook wel iets voor mij zijn, heb het beddengoed verschoond, maar zal ook even tussen het matras kijken
Natuurlijk heeft mn hond weer iets in het weekend Dag geld
Piano’s in winkels die geen muziekzaak zijn. Ze zijn eigenlijk altijd vals, maar nog erger: er is áltijd iemand die moet laten horen dat hij ook nog bestaat en dat áltijd dmv die godvergeten vlooienmars
Ik zou dan bijna denken yay een keer geen Amelie.
Haha, ik had ook meteen yann tiersen in mijn hoofd.
Gelukkig kan ik alleen ‘Boer er ligt een kip in het water’.
Of tegenwoordig: ‘Boer waarom blokkeer je een Jumbo?’
Ik erger me aan het feit dat ik gewoon nu niet met plezier muziek etc kan luisteren.
Amelie hoor ik weer vooral gespeeld worden door pretentieuze yuppen op stationpiano’s. Ook een ergernis. Daar niet van
Of iets van Einaudi.
Voor al je details.