Nou ik werkte voor hetzelfde ziekenhuis als waar ik geopereerd ben en was betrokken bij het maken van protocollen (voor de schoonmaak, maar ik weet dus exact wie er over protocollen gaan). Dus ik ben nu eigenlijk van plan om contact op te gaan nemen met de mensen die over de protocollen gaan en hen te vragen dit mee te nemen in het volgende unithoofdenoverleg en erbij te zeggen dat ik graag op de hoogte gehouden wil worden hierover.
Ik ken ook het hoofd van communicatie, dus die is waarschijnlijk ook betrokken bij de folders, dus ik ga haar ook mailen.
Ik ben nu mede door jullie boosheid eigenlijk wel zo ver dat ik dit binnen deze ziekenhuisgroep heel actief ga proberen op de kaart te krijgen. Naast dat ik het uiteraard over 3 weken ook met mân gynaecoloog ga bespreken. Ik ken ook het unithoofd van gynaecologie, dus ik ga haar ook vragen het mee te nemen naar het unithoofdenoverleg, zodat het er van twee kanten ligt. Ik ben er officieel niet meer geplaatst, maar ik heb 5 jaar met ze gewerkt, dus ik weet zeker dat als ik afspraken maak samen met de huidige projectleider dat ze wel met me in gesprek gaan.
Zal wel even duren allemaal, maar ik zal jullie hier updaten als het me lukt.