Waar erger je je aan #5

Oh ja dit herken ik zo! Mijn ex was ook obsessed en ik mocht van hem alleen maar spinnen want van al het andere zou ik te bulky worden.

En nu doe ik alleen maar krachttraining haha. Mijn vriend nu zegt er echt niks van alhoewel ik wel weet dat 'ie het misschien minder mooi vindt (heb wel echt een stuk bredere schouders gekregen). Maar hij weet dat ik lekkerder in m’n vel zit dus hij zegt echt niks.

Oh hij zegt soms wel ‘soon you’ll be lifting more than me’ en dan moet ik altijd in mezelf een beetje grinniken want hij doet 3x per week spin en 2x per week HIIT dus ik squat/deadlift/alles lower body sowieso nu al een stuk meer dan hij.

ah ja @ellegirltalk chill die schouders! Ik vind dat ook echt super mooi. Ik heb nu sinds kort dat mijn triceps echt zichtbaar zijn, ook als ik geen armen heb getraind die dag. Moet nog wel echt vetpercentage een stuk verlagen maar it’s getting there!

6 likes

Yessss girls! Grab them by the patriarchy!

1 like

Yesss you go girls! Ik vind het ook juist super mooi en voel me er ook goed bij. En zo niet, je doet het voor jezelf dus jammer dan wat andere mensen ervan denken.

Ik krijg ook zoo vaak commentaar. “nu moet je echt stoppen met afvallen bij je benen hoor (dwarslaesie), en die armen trainen moet je niet in doorslaan!” Shut up en laat me leven

1 like

Die stomme coca cola-reclame met die tong. Bah.

1 like

Maar het is serieus ook nooit goed. Ik ben altijd ielig geweest, toen kreeg ik commentaar dat ik zo dun was, dat ik echt wat aan moest komen en zulke dunne armen en benen had. Nu zie je spieren en heeft het allemaal wat meer vorm en krijg ik dit. Graaaaa

2 likes

Die FashionNova reclames op Insta. Al die vrouwen lopen alsof iets in hun reet dwarszit

5 likes

Aan mannen en hun lage stemmen. Ik wil gaan slapen maar door de mannenstem in mijn huis is dat alles wat ik hoor.

Of bizar. Die tiger chicks schreeuwen dat om de drie seconden uit over van alles maar er is echt nooit ook maar iets bizars aan te ontdekken.

2 likes

Ohh ik slaap echt het allerlekkerst als ik een brommende diepe mannenstem hoor.
Doet me denken aan als ik bij m’n opa en oma ging logeren vroeger in hun gehorige huis of als mn vader terug was van maanden varen bij de marine. Voelt zo veilig en monotoon en fijn.

6 likes

Gosh wat is M vervelend in First Dates… ik had haar alleen nog gezien in MAFS, maar dit is bijna niet te geloven :scream:

Ik ben gisteren voor het eerst sinds jaren gaan sporten en heb nu al spierpijn, terwijl ik hetzelfde programma kreeg als een vrouw van 60 toen ze startte.

En eigenlijk vind ik het best beledigend dat ze mij dat vertelden en lieten zien.
Ja ik weet dat ik overgewicht heb en totaal geen conditie en kracht, maar daarom ben ik daar toch heen gegaan

1 like

Ik luister vaak naar de podcast van nr.c vandaag als ik ga slapen. Meestal is dat lekker rustgevend en gisteren ging het over Australië. Maar ze hadden een chick uitgenodigd die zo zat te schetteren, alsof ze te ver van de microfoon af zat en daardoor zo moest skreeuwen dat ik hem helaas uitgezet heb :angry: niet ontspannend

Dat is wel heel flauw en onnodig inderdaad! Het is al super goed dat je de stap hebt genomen om ermee te beginnen. Mag je heel trots op zijn! Laat dat soort dingen je niet demotiveren. Dat zou echt zonde zijn! Lekker op jouw eigen manier en tempo, dan kom je er wel

1 like

Ik zou een middag spellen spelen met vriendinnen en eten. Nu kan een vriendin niet en willen de andere twee savonds uit waardoor er automatisch besloten wordt dat we een stuk later zullen afspreken ondanks dat ze weten dat ik dat niet chill vind en niet mee uit wil. Was juist blij dat we eens gewoon in de middag zouden afspreken.

1 like

Ik zou echt alleen maar slechter slapen van vlak voor bedtijd even als het wereldse drama afspelen haha

Balen als plannen ineens worden omgegooid. Kan daar echt slecht tegen. Wat ga je nu doen?

1 like

Ja ik vind dat ook niet fijn en helemaal omdat dit al de zoveelste keer is dat we uiteindelijk toch weer later afspreken. Maarja ik ga wel gewoon en ga weg wanneer ik naar huis wil. Had willen voorstellen om bij mij te eten maar ga niet entertainen tot ze de stad in gaan dus was blij dat ik dat nog niet had aangeboden.
Ik ben een ontzettend ochtend mens en vind uitgaan niet meer zo boeiend. Een festival of echt feestje oid krijg je mij zo naar mee, maar om tussen de 19/20 jarigen te dansen op stomme muziek, mijn geld te verspillen aan alcohol en de dag erna moe te zijn voor niks heb ik geen zin meer in.
Nu ben ik de enige die niet vrijgezel is van ons drie dus ik snap ergens wel dat ze uit willen al denk ik dat er niks te vinden valt tussen de mensen omdat het ook nog eens altijd dezelfde mensen zijn die gaan.
Zou dan liever opstap gaan overdag, wat leuks doen of ergens lunchen i.p.v. dat altijd alles maar in de avond moet en met alcohol en mannen. Ik word denk ik oud haha.

5 likes

Dat er iemand loopt te ijsberen door de wachtkamer van de huisarts. Word er zelf helemaal nerveus van als iemand dat doet. :sweat_smile:

2 likes

Komt voor aambeien waarschijnlijk.
Nee, zou ik ook nerveus van worden idd!

4 likes

Dat ik vandaag voor de zoveelste keer vergeten ben om Parkmobile op tijd te stoppen. Zo zonde van mijn geld. :frowning: