Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

M’n vriend had het gehakt voor het avondeten vanochtend pas uit de diepvries gehaald en vervolgens in de koelkast gelegd dus nu is het natuurlijk nog ketsbevroren en ik wil eten

Ik volg een meid op instagram vanwege haar shop maar ik heb dr nu maar gemute want steeds als ze iets post is het iets zoals “je weet dat je meid goed gaat op … [insert een of ander lul verhaal]”.
Wat een vreselijke manier van beschrijven. Je meid. Goed gaan op. Sowieso heeft zij zo’n neerbuigende manier van communiceren :weary:

2 likes

Waarom lijkt niemand bij van die Postcodeloterij reclame’s blij als ze veel geld winnen? Ik zou echt flauwvallen of krijsen van blijdschap. Die mensen doen altijd net alsof ze elke week 100.000 euro winnen.

4 likes

Had net bij de snackbar een mozzarella-tomaat souffle en het was echt vettt lekker. Dus ik ging kijken of je ze ook in de supermarkt kan kopen maar nee :tired_face: alleen bij winkels als Hanos en Sligro (ik weet dat je daar nu heen mag zonder bedrijfspas maar sowieso dat die verpakkingen te groot zijn voor mijn vriezer)

1 like

Nu wil ik dit ook, dus ik ging kijken of onze snackbar een website heeft met hun aanbod erop. Website hebben ze, maar geen assortiment erop😭

1 like

De coffeeshop in mijn buurt is gesloten en die werd echt heel druk bezocht door belgen en duitsers en die rijden nu wanhopig door de buurt en vragen random mensen om wiet?? zo irritant.

En nu heb ik de politie gebeld :joy::eyes:

20 likes

En ik erger me ook aan de onderdanige positie die ik heb bij mijn kapper??? Ze hebben mijn haar gekleurd maar het was niet de kleur die ik wilde, kan gebeuren maar dat draaien ze dan zo dat het mijn probleem is. En nu verkopen ze kleurmaskers dus ik kwam gisteren daar om zo’n masker te kopen… verkopen ze me eentje die al gebruikt is? En ook gewoon zonder schaamte me dat flesje geven en ik zie dat het gebruikt is maar zeg niks

Dat is echt niet hoe ik normaal ben

1 like

Totdat ze zo’n saaie auto winnen, dan moeten ze vaak ineens huilen
:woman_shrugging:

1 like

Eerst zag ik dit artikel:

en gelijk daar onder stond dit artikel:

gvd man blijf lekker thuis

3 likes

Kijken of er een vriend/vriendin is die ze ook wil hebben en zo’n doos splitten?

1 like

Ik huur in een grensgemeente in België (ben Belg) en wil hier graag een huis kopen. Ik ben dus ingeschreven op alerts van Belgische immowebsites. Ik wil liever niet in Nederland gaan wonen omdat dat een impact heeft op heel veel praktische zaken én het is ook weer een stukje verder. Nu zijn er zoveel alerts voor woningen met de postcode van de gemeente waarin ik zoek, maar als je dan verder klikt, blijkt het toch over de grens te zijn. En niet een klein beetje over de grens, maar maar liefst 22 kilometer, dat is 25 minuten met de auto. Dat vind ik toch echt ver. Whyyyyy liegen al die advertenties :confounded:

Dat is helaas ook zo als je wat zoekt in Nederland en dan doorklinkt en blijkt het over de grens te zijn.

Stom he :frowning:
Ik vind naar het buitenland verhuizen niet niets, ook al is het “vlakbij”.
En 25km buiten je woonplaats vind ik echt wel ver, zeker aangezien die plaats al redelijk afgelegen is.

2 likes

Dat is ook wel een ergernis hoor, als je geen duidelijk menu kunt vinden :weary:

Ik las net goed nieuws over iets op mijn werk en ik deelde dat met mijn twee directe collega’s die hier ook profijt van hebben. Nu is er eentje met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag en die reageerde alleen maar negatief op alles wat ik zei. Laat mij dan in ieder geval blij zijn, chick.

Mijn broer uit Engeland is over en logeert bij mijn ouders.

Nu heb ik geen goede band met hem maar vind dit zo dom, kom op het is corona houd je gewoon aan de regels, beide landen zijn zwaar getroffen en jij gaat lekker heen en weer reizen en iedereen af.

1 like

Dat picnic voor je bepaalt wat je als vervanger krijgt als iets niet leverbaar is.
Prima dat m’n veganistische schnitzels niet geleverd kunnen worden, maar geef me niet ongevraagd dan 2 pakken met vegetarische schnitzels. Nu heb ik 4 van die dingen in huis die wij gewoon niet eten en ik heb niemand in m’n omgeving die ik hier wel blij mee kan maken.
Geef me gewoon een melding waarin ik kan goedkeuren waarmee je iets wil vervangen.

4 likes

Huh wat raar. Wat dan als je allergieën hebt en hierdoor bepaalde dingen moet mijden (in dit geval zou dat dan zuivel kunnen zijn die in iets veggie zit en niet in de vegan variant), dan kan je er ook helemaal niets meer mee? Zoals je zegt zouden ze dan beter een melding geven of je even opbellen ofzo.

Heb een melding gedaan ja.

1 like

Huh wat gek, ik krijg altijd niks als het niet leverbaar is (ja krijg m’n geld terug). Goed dat je klacht hebt ingediend.