Waar erger jij je aan? #2

Haha heb 'm zelfs even opnieuw opgezocht voor je: https://www.stories.com/en_eur/clothing/knitwear/sweaters/product.oversized-wool-blend-sweater-green.0652595001.html

3 likes

Oh deze ga ik volgende week ook even passen! Zoek eigenlijk een fijne dikke trui die ook toeloopt aan de onderkant, maar dat is al helemaal niet te vinden.

Dat ik nog steeds geen titel kan toevoege hier.

Huh maar dat kan niemand haha, alleen mods. Of begrijp ik je verkeerd.

1 like

Ja maar niet iedereen ofzo? Was random begreep ik? Of ben ik helemaal de wegkwijt.

Lichtjes in de kerstboom doen bluhh.

1 like

Ja haha er ging wat fout :sweat_smile: .

Dat m’n haar zoveel klitten krijgt nu ik weer sjaals draag :triumph:

7 likes

Aan een verbouwingsprogramma dat nu op sbs6 wordt getoond. Ik ben niet religieus maar ik heb er een hekel aan als mensen een kerk ombouwen naar een woonhuis en dan alle karakteristieke vloeren eruit slopen, ook enkele bogen weghalen en de versiering helemaal wit verven. Prima dat je een gebouw een nieuw doel wilt geven maar wat meer respect voor bepaalde bouwstijlen en de rijke geschiedenis van een gebouw mag ook wel. Anders had je ook gewoon je kunnen storten op een nieuwbouw project. Dit doen de Engelsen alijd veel beter.

16 likes

Dat de vriezer te vol zit voor ijs. Geen milkshake voor mij vandaag.

En je kan niet naar een kledingmaker die het voor je vermaakt?

Heel herkenbaar! Naar een pantalonachtige broek heb ik ook super lang gezocht. (Ik heb nu de Poptrash van Only die ik dan oprol. Ik weet niet wat je precies zoekt maar ik vermeld het toch maar even, misschien een tip?)
Vorig jaar ook op zoek geweest naar een simpele jeans, maar alles was gewoon veel te groot en breed, ook in de kleinste maat. Echt raar, want ik ben wel klein maar zeker niet extreem mager of smal dus daar ligt ook niet aan.

Mijn ongesteldheid. Normaal hebben we een heel ritme: een klein bloedvlekje, ik denk dan hey daar gaan we en heb aan een inlegkruisje genoeg voor een dag. Maar neeee toen ik er gister tegen alle schema’s in achter kwam dat het weer zo ver was, is het ineens van 0 naar 100 liter per seconde gegaan? Ik dacht dat we een deal hadden maar NEE. Ik voel me een beetje genaaid zelfs.

11 likes

Ik ben ook klein (1.52 m) en ik heb dit jaar via Asos een skinny jeans van Weekday gekocht in lengtemaat 28, die is precies goed qua lengte! Die broek van Only die jij noemt, heb ik ook, en deze van Vero Moda past ook precies qua lengte: https://www.veromoda.com/nl/nl/vm/shop-per-categorie/broeken-and-leggings/regular-waist-loose-fit-broek-10204164.html?cgid=vm-trousers&dwvar_colorPattern=10204164_Black_681570

1 like

Soms schaam ik me echt kapot voor mijn dorpsgenoten.

Op de facebookpagina van ons dorp: “Ja er rijdt al twee dagen een auto met twee Somaliërs rond” (genoeg reden om ze per direct in de boeien te slaan). Topreactie: steen door de voorruit, dan stoppen ze wel :laughing::laughing::laughing: (:sob::sob::sob:)

Ik snap ook niet wat zo iemand bezielt. Ik zal inderdaad eens een berichtje sturen naar de beheerder.

2 likes

Heel fijn dat black friday hoor maar 2 pakketjes die ik veel eerder had besteld (al begin vorige week) zijn vertraagd terwijl ze al voor black friday er hadden moeten zijn. Eentje is verkeerd gesorteerd. Eentje is gewoon kwijt. Alleen belsimpel heeft het voor elkaar gekregen om wel op tijd te leveren. :roll_eyes:

Aan de kat die steeds de deur van de woonkamer helemaal open duwt als hij naar binnen komt. Het tocht enorm op de gang dus er komt dan echt zo’n koude lucht de kamer binnen ugh. Vervolgens loopt ie een half rondje door de kamer en binnen een halve minuut gaat ie weer weg. Dit tafereel herhaalt zich de hele avond door. Kappen nou :angry:

8 likes

Nou ik zou ze idd lekker hun gang laten gaan en niet meegaan!

<3

1 like

Lijfstraffen zijn in deze situaties toegestaan

9 likes