Waar erger jij je aan? #3

Jeetje, ik vind het echt heel coulant van je dat je een half uur wacht! Als ik een kwartier op iemand gewacht heb en die persoon heeft geen berichtje gestuurd dat het later wordt dan ga ik gewoon iets anders doen hoor

Ik ben ondertussen met iets anders bezig gegaan op mn laptop, en diegene stuurde om 13.20: loopt weer eens uit mijn excuus, tot zo.

Maar is er nu (13.50) nog steeds niet. Ik ben echt heel boos nu. Zeg dan gewoon gelijk dat de afspraak niet meer door kan gaan

Als ik dit af heb ga ik alsnog gewoon weg ja.

Zeker doen hoor! Als je iemand laat weten dat je te laat ben doordat iets uitloopt, dan stuur je toch ook meteen een schatting mee? (of je laat weten dat je het niet kan inschatten, maar zeg in elk geval íets). Nu heb jij echt geen idee waar je aan toe bent

Bij ons in de wijk rijdt iedereen te hard (max 30), ik ook, en er zijn er echt mega veel straatjes rechts die voorrang moeten krijgen. Vandaag reed ik het eerste deel 50 en richting zijweg remde ik af en ging uiteindelijk op de rem want auto van rechts. Ramt de auto achter mij op de toeter, omdat ik stop om voorrang te verlenen?! Omgekeerde wereld.

Ik krijg ‚Äės ochtends in 30% van de tijd maar voorrang als ik bij ons de straat uitrijd. De rest racet gewoon door, echt idioot. En dan onbenullig kijken als ik toeter (dat kan ik dan niet laten), en me niet durven aan te kijken als ik ernaast sta bij het stoplicht.

Ben je nog weggegaan? Of kwam je afspraak net toen je weg wilde gaan? Meestal heb ik dat laatste als ik dan daadwerkelijk besluit om weg te gaan.

Nee ik ben weggegaan! Ik zie diegene volgende week weer, dus dan ga ik wel aangeven dat ik het onprofessioneel en respectloos vind (op een nette manier ofcourse). Zo stom

Vaak als je meer gaat doen krijg je ook meer energie… en je gaat beter slapen enzo als je écht moe moe bent.
Moet je gewoon aan wennen (als je het ambieert).

Dat ik het altijd voor elkaar krijg om me een soort van aan de laser van mijn sporthologes te ‚Äúverbranden‚ÄĚ :sweat:

Sommige collega’s. Ik had super leuk gesprek met iemand die van zuid naar noord NL ging. We hebben wat eigen coulance en ze miste haar trein door vertraging en 3 omleidingen dus maakt grapje van jongens HONGER.
Dus ik zei weetje wat haal maar iets bij Kiosk etc voor max x bedrag en je krijgt van ons terug.
Ging toch eentej zeiken ja dit verhaal is daar echt niet leuk genoeg vor, kan echt niet blablablblablablabla… Ja doei het is MIJNcoulance niet die van jouw -_-

Aan de jeuk in mijn litteken, krabben kan dus niet.

Aan mijn immense spierpijn die intenser is dan anders. Ik zou dit toch wel gewend moeten zijn met drie keer per week sporten. Maar ik kan nu amper bewegen?

Het restaurant waar ik besteld heb. Dit is nu de derde keer dat ik van hen bestel, en de tweede keer dat ze het verpesten. Kreeg net een order en eerst dacht ik dat ie alleen cola vergeten was, maar toen bleek dat ie me geen veggie, maar een kip burrito had gegeven. En er stond ook een compleet ander adres op. Nu moet ik nog langer wachten. :sob:

Dat ik al heel de week mee moet luisteren naar de muziek van mijn onderbuurman. Als ik muziek wil luisteren, wil ik minstens kunnen kiezen welke, dus heb ik nu zelf het volume helemaal open gedraaid. En de bas. En de luidsprekers staan op de grond.

Ugh ik had echt een super leuke jongen ontmoet op tinder en we kletsen al een tijdje en het klikte zo erg. We zouden binnenkort op date gaan en nu blijkt dat hij rookt. Heb de date meteen afgezegd want het is echt een dealbreaker voor mij.

Nu erger ik me aan mezelf dat ik dat zo’n dealbreaker vind want in feite is hij nog steeds dezelfde persoon maar ik erger me nog meer aan het feit dat hij rookt want waarom zou je dat doeeen :tired_face:

Zou voor mij ook een dealbreaker zijn en zeker als je diegene nog niet eens hebt ontmoet zou ik het zeker laten. Wel super jammer zeg!!

Ik heb dus dat flex abo van ‚ā¨2 eurie pm
Maar als ik met iemand reis die 40% korting heeft, dan kan ik die korting helemaal niet op die van mij zetten?

De hele week heb ik er naar uit gekeken dat mijn dochter bij oma ging logeren en mijn zoon vandaag met opa mee ging werken want dan kon ik eindelijk eens lekker uitslapen. Maakt mijn man me vanmorgen om 7u wakker want hij kon (geen grapje!) zijn schone werkbroek niet vinden…
Toen kon ik natuurlijk niet meer slapen en nu zit ik al de hele ochtend chagrijnig te zijn omdat hij echt mijn dag heeft verpest.

Jezus wat irritant! Mannen zijn echt kinderen.

Ik erger mij aan mezelf en aan mijn vriend. Ik ben al weken bezig met het monteren van een fietsstoeltje op mijn fiets, alleen het lukt dus niet. Het bagageding aan de voorkant zit in de weg, en dat ding wil er niet af. Of iig niet met de minimale kracht die deze slappeling heeft. Net weer een poging gedaan, maar lukt niet dus ik ben echt pissed en wil dingen meppen. Mijn vriend zit ondertussen telkens te gamen terwijl ik dit soort klusjes doe.

Ergernis: waaaaaaaaarom doet mijn vriend dit soort mannenklusjes niet, ik wil fietsen met mijn baby :sob:. Waarom moet dit weken duren. Ik wil nu gewoon een nieuwe fiets kopen zodat ik van dit gezeik af ben.

Jeetje heftige emoties wel als iets niet lukt haha.

Zoooooo daar zou ik ook echt pissig over zijn,hoe irritant.

Het is net of ik tegen de muur praat

Sorry flauw