Waar erger jij je aan? #3

Maar vraag je dan ook aan je vriend of hij wil helpen? :see_no_evil:

Jep: geen zin, straks, blablablaaaaaa.

Edit: omg hij gaat er nu naar kijken. Ben nog steeds kwaad :triumph:

Death-Stare-GIF

Ik erger mij vandaag aan mijzelf. :joy: Ongesteld geworden en fucking grumpy. Had ik bedacht wel even naar de markt te gaan. Ik denk dat zelfs het blokje kaas op de plank bij de kaasboer een death stare van mij heeft gehad. :joy::joy:

Aan mensen die een bepaald persoon pas belangrijk lijken te vinden na overlijden. Als er wat te halen valt. Zo asociaal

De tijdsplanning van mijn vriend. Over 20 min staat er verjaardagsbezoek op de stoep voor verjaardag van zijn zoon en hij moet nog douchen. Intussen heb ik zelf maar boven gestofzuigd en de badkamer gepoetst, wat hij eigenlijk zou doen omdat ik de rest al gedaan heb.

Vind je dat oprecht mannenklusjes?

Mensen die: me moeder, me zus, me sgatje schrijven. HET IS MIJN.

Aan hans van zetten, die ALTIJD het commentaar geeft bij turnen op tv. Hij is zo intens ouderwets, gebruikt woorden die niemand ooit zegt en weet er ook gewoon echt niet veel vanaf maar doet alsof hij een internationaal jurylid is. Heb er al serieus over nagedacht om zelf te solliciteren :joy::joy:

Haha pff waarom bemoei jij je met me leve.

Mensen die supersets doen in de gym en dan 3 plekken/ apparaten bezet houden voor 20 min lang. Doe ff normaal ofzo

ik ben zwaar underwhelmed (al jaren eigenlijk) door het aanbod van kaneelkoekjes, -cakejes, -taartjes, -ijsjes, -reepjes en andere allerhande kaneelzoetwaren in nederland
ik vind het heel jammer want ik heb regelmatig heel veel trek in kaneel en dan kan ik dus niet even snel die trek stillen.
ik heb nu maar donuts gekocht en ga kaneelcreamcheesefrosting om erop te smeren, maar het zou zo leuk zijn als je gewoon een bakje vla of pudding met kaneel kunt kopen, of een smeuig stuk cake, in plaats van droge koekjes of zo’n rondgedraaid koffiebroodje waar óf gore rozijnen in zitten, óf heel weinig kaneel óf niets van frosting, soms is dit ook nog eens gecombineerd en het is bijna altijd maar een heel klein beetje minder droog dan de koekjes.

Jezus wat irritant dit!

Ik lees het vaker op het forum en zie het ook bij mensen om me heen: mannen die de meest simpele dingen niet “kunnen” of willen doen en heel afhankelijk zijn van hun partner. Wat is dat toch? Hoe functioneren die mannen als ze alleen zouden wonen?

Ik irriteer me ook altijd extreem aan hem. Kijk het liever zonder commentaar dan dat ik zijn gezeur aan moet horen. Met zo uitspraken als “Kijk hem eens prachtig om zijn lengte-as roteren”

Je kan ook de cinnamonchallenge doen😜

Aan mijn eigen moeder die mij zit de pushen om mijn zus als meter van mijn kindje te vragen. “Vergeet u zus niet” “wie ga je vragen als meter”… zoooo irritant. Het is onze keuze. Mijn zus vraagt letterlijk nooit hoe het met mij gaat maar praat altijd over haar zelf.

Je moet degene kiezen die voor jou goed voelt hoor. Laat je niet door je omgeving beïnvloeden. Dit is een belangrijke keuze die jij en je partner helemaal alleen mogen maken.

Dan landt je als een parabool op je voeten??? Wat bedoel je vent? Volgens mij vinden alleen mensen hem geweldig die er niks vanaf weten

Ja is zo, ik kies uiteindelijk toch voor mijn zus maar het irriteert me zo hard dat mijn moeder haar zo hard bemoeit. Het zullen de zwangerschapshormonen wel zijn maar ik erger me hier dood aan.

Het is ook irritant, want je moeder heeft er niks over te zeggen.

Nee mee eens… ze durft nogal eens zo een uitspraken doen, onze band is daardoor echt niet goed.