Waar erger jij je aan? #3

Ik vind dat dus eigenlijk heel kinderlijk van je vriend. Ik snap dat iedereen andere standaarden heeft, maar kom op, je kan toch wel een beetje voor je huis zorgen? En jij moet dan aan het werk omdat jij niet in een zwijnenstal wilt wonen, terwijl het gewoon een gezamenlijke verantwoordelijkheid is.

Ik ken ook mannen die niet weten hoe ze bankzaken moeten regelen want hun vriendin doet dat altijd. Of een man die zijn vriendin vacatures voor hem uit liet zoeken omdat hij niet wist hoe/wat/waar. Mijn bloed gaat daar echt van koken.

Niet alle mannen hoor. Heb een schone scharrel gehad en mijn vriend maakt ook gewoon prima schoon en ruimt zijn zooi op. Kan wel dus.

Volgens mij is dit niet specifiek man gerelateerd maar vinden sommige mensen een schoon huis gewoon niet boeiend.

Is ook. Maar heb me er bij neergelegd omdat ik de ruzies erover zat was.

Maar qua klussen doet hij bv wel meer, maar dat is omdat hij perse dit huis wilde en de voorwaarde was dat hij dit dan ook maar ging opknappen en mij erbuiten liet.

@Marie @Goldenmilk dan heb ik pech met de mijne :unamused:

Wat lijkt me dat irritant! :sob: Ik ben inderdaad ook regelmatig beticht van smetvrees, puur omdat ik in een huis wil leven dat enigszins schoon is en liever niet heb dat mensen hun schoenen aanhouden in mijn huis (hier ben ik op FF geloof ik ook wel berucht om :see_no_evil: ).

Op een plaatselijke website van mijn woonplaats hebben ze local van de week. Deze week een of andere Instagrammer/infuencer/don’t know what en die noemt de fucking Zara en Starbucks als “de” places to be. Ik ben onredelijk pissed. :crazy_face:

Ik ben ook team schoenen uit! Vandaag loopt iedereen wel met schoenen in en uit, want helpen met klussen, en kan niet wachten om te gaan zuigen en dweilen als ze weg zijn. Hadden net ook geluncht hier en echt zijn broer eet echt zo lomp, overal kruimels rondom het bord en zijn stoel :pensive:

Snapt dat ik net al snel een rondje heb gezogen

Die laatste zin is wel aardig dubbel als het allemaal mannen zijn die helpen :grimacing:

Ahw ik voel je pijn… Ik hoop dat het klussen gauw voorbij is! :pensive: Ik heb dat inderdaad ook, dat ik niet kan wachten met schoonmaken als er mensen in huis zijn die met hun schoenen aan rondlopen, of op een andere manier rommel maken. De kruimelzuiger wordt hier goed gebruikt haha

Aan de onbekende persoon in mijn buurt, die voor het negende jaar op rij dat ik hier woon, de hele dag met een cirkelzaag aan het spelen is als het weer beter weer is.
Wat een rotgeluid. Ik probeer te slapen :sweat_smile:

“meer vind je op onze socials” socials. :nauseated_face:

Nah bij hem valt het wel mee. Kwam net binnenlopen toen we aan het eten waren :unamused:

‘Menson’ of ‘huilon’.

Heb sinds een paar maanden zo een draadloze steelstofzuiger/kruimeldief en dit is echt de beste aankoop ooit geweest.

Ik word altijd chagerijnig van dutjes. En ik ben net wakker van eentje…

Ik ben net terug van een tropisch land, geen muggenbeten en ook speciaal bij bezoek aan speciale plekken me ondergesprayed met muggenspul (net een wandelende Citronellakaars).

Nu heb ik na de eerste nacht in mijn eigen huis gewoon 2 dikke muggenbulten. Wat.

De uitslag/eczeem die ik ineens op Mn benen en andere plaatsen op Mn lichaam heb. JEUKT VERSCHRIKKELIJK

Aan ASOS. Ik had een jurkje met korting gekocht en die bleek te groot te zijn, maar je kunt dus niet ruilen tegen een andere maat bij ASOS. Je kan alleen ruilen voor terugbetaling. Nja, prima op zich. Maar geef me dan gewoon de korting op dat jurkje in een maat kleiner. Dat kon niet want de kortingscode was verlopen, ik kon wel de socials in de gaten houden. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Niet krabben!

Ik probeer er zo veel mogelijk van af te blijven maar Damn zo irritant! Vooral in bed! Je kunt eczeem krijgen van stress toch? Heb er anders nooooit last van