Waar erger jij je aan? #3

Om te janken!

En dat betekent dan dat kinderen kaastosti’s maken voor hun juf??

Ik stem voor! FVK: forum voor kaasindoctrinatie

Mensen die me met open mond aankijken of zelfs belachelijk maken als ik vertel nooit Harry Potter/Lord of the Rings/Game of Thrones gezien te hebben en hun verwijzingen naar personages e.d. dus ook niet begrijp.

wij
zijn
allemaal
klant.

IK WIL KAAS!

Is dat die partij van Thierry Camembert? Of van Brie Wilders?

Nee Theo Hüttenkäse.

iemand verveeld en goed in memes maken?

Ik heb net bijna een kind onder mijn fiets gehad omdat zijn vader met hem en z’n zusje op het fietspad liep ipv op de stoep ernaast. Ja er zit een vluchtheuveltje tussen maar ga gewoon net als alle andere voetgangers op de stoep lopen :rage:

Gingen net boodschappen doen bij de Lidl, gewoon normaal eten en een zak snoep van Haribo. Stond er een stel 20ers achter ons te mompelen dat ze niet snapten dat volwassenen snoep kochten?? Zij kenden niemand die dat deed en wat moet je ermee bla bla bla.
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik geen volwassenen kende die nog Crefee (van die nepkruidenboter) eten omdat zij dat en een paar broodjes op de band hadden liggen, maar mn vriend had een kater en wilde snel naar huis dus dacht laat maar. Heb het wel hardop tegen hem gezegd, van: goh zo grappig bij onze familie halen ze altijd Crefee voor de kinderen vraag me af wanneer ze echte kruidenboter gaan eten hahaha!!! Maar hij snapte niet waar ik het over had haha

Misschien petty maar judge mn snoep niet pls

I do.:raising_hand_woman:t3:‍♀ :joy: Het is overigens dan ook kruidenroomkaas en geen boter. Lekker op zo een goedkoop afbakstokbrood. :drooling_face:

Maar ik koop en eet ook gewoon snoep haha.

Ik had laatst 3 zakken snoep mee naar een vriendengroep (11 uur sochtends) en iedereen lachte me uit daar want wie eet er nou weer nog snoep haha.
2 uur later was alle snoep op en echt niet alleen door mij.
(dummy’s, SMS lollies en mentos fruit)

Is snoep eten not done voor volwassenen? Waarom heb ik die memo niet gekregen?

Ik eet ook Crefee maar kon geen betere burn bedenken :sob:

Nou wij eten meer snoep dan de kinderen… vind dat af en toe lekker, snoepje s avonds na het eten

Ik heb tegenwoordig Smarties in huis. Love it.

Ik erger me dood aan mensen die de hele tijd appjes sturen met de vraag wanneer ze op kraamvisite mogen komen, terwijl mijn zoon 1 week oud is en we nog niet eens de kaartjes gestuurd hebben. En allemaal vage kennissen en ooms en tantes die we verder nooit zien. De eerste Appte toen de kleine 4 dagen oud was. Het is een baby van 2,5 kilo (prematuur) dus hij is nog mega kwetsbaar. En mogen we misschien even wennen aan elkaar? Dat opdringerige gedoe, bah.

Haha hoezo zou snoep alleen voor kinderen zijn?! Ik eet nog steeds regelmatig hele Haribo-silo’s met smurfen of aardbeien in enkele dagen op :hearts: (dat is dan ook gelijk het voordeel van snoep eten als volwassene; je mag er zoveel als je zelf wilt :stuck_out_tongue: )

Haha, wat een wereldvreemde types.

Maar hallo, de hele slogan van Haribo is toch “Haribo maakt kinderen blij, ouderen horen ook daarbij”!!!