Waar erger jij je aan? #3

Huh?? Los van het feit dat ze geen zak met jouw boodschappen te maken hebben en dat het echt onzin is dat volwassenen geen snoepjes meer zouden mogen kopen, het had net zo goed voor iemand anders kunnen zijn toch? Wat debiel om je te gaan bemoeien met andermans boodschappen!

haha opeten??

Nu heb ik zin in snoep. Gelukkig heb ik ook nog een silo liggen @Boommm!

Zit inmiddels hard te smikkelen
Voor de liefhebbers, het was deze:
Haribo-Ostermix

Sommige mensen hebben echt zulke rare ideeen over eten die ze aan anderen op willen dringen. Wat nou als ik als volwassene snoep eet, of een hard broodje met feta( ben daar een keer keihard om uitgelachen, want feta is saladekaas).

Feta is lekker op/met/naast/over alles!!!

Ik wil je snoepverbruik niet judgen hoor maar als je van ALLES wat in de schappen ligt kunt kiezen, kies je dit??

Daarom haha. Ik leef op feta :joy:

Lekker man, heb hier ook wel zin in.

Heb die zak letterlijk alleen gekozen voor die gespikkelde snoepeitjes :thumbsup:

Wou dat ze die los hadden

Wilde een foto van apekoppen Googlen. En toen kwam ik dit tegen.

nu wil ik dit bestellen

Geef de rest maar aan mij, love alle winegum-achtige zooi.

Nou, niet mijn smaak maar jij veel plezier ermee :smile:

Ik ga een Haribo poll maken brb.

salade kaas? dat zijn zeker mensen die alle witte kaas blokjes feta noemen en geen idee hebben hoe echte feta smaakt

Omg zon plankje is echt goals. Ik doe dat altijd zo op mijn been

Als je goed memes kunt maken verveel je je nooit

Ik ging net ff de stad in om te shoppen. Kon niks vinden dus toen werd ik chagrijnig. Nu ga ik film kijken in bed en disaronno’s sour maken :thumbsup:

Oh dit moest niet in dit topic eigenlijk maar heb nog wel een ergernis: ik erger me zo aan de andere ceremoniemeester. Zij is zo’n stresskip, doe chill.

Super vervelend en lekker negeren die mensen. Zou ze onderaan de lijst ‘zetten’ met hun rare gedrag.

Ik kende ook niemand die nog snoep eet. En ik kan er soms zo’n zin in hebben. Maar op mijn ene werk eten ze gelukkig allemaal snoep! Gister had ik perzikjes mee en die waren binnen no time op. Op zaterdag wordt er gefouilleerd en iedereen is altijd mega blij als er snoep geïndoctrineerd wordt.