Waar erger jij je aan? #3

Ik eet ook heel vaak snoep!! Niet vaak chips of andere hartige dingen, af en toe chocola of koekjes maar meestal snoep! Drop, zure aardbeien, etc etc

Ik erger me aan dat ik vrijdag een toffe vacature tegen kwam waar je tm 14 april op kon reageren. Dus ik vanmiddag heel ijverig een brief schrijven, wil ik hem net opsturen staat er ineens dat de vacature al gesloten is :sob:.

Mensen in de trein die zo nadrukkelijk zichzelf grappig en interessant vinden. Medereizigers is niet hetzelfde als publiek

Ik kwam hier om dit te zeggen en bedacht me toen dat ik het gisteren ook al gelezen had. Wat een irritante man om naar te luisteren zeg :unamused:

Haha huh bedoel je geconfisqueerd?

Die hebben ze! In het paasassortiment bij Aldi!

Gewoon opsturen! Misschien zit de juiste persoon er nog niet bij.

Er is een reclame op tv voor hypotheken waarin ze zeggen zoveel Nederlanders willen graag een thuis maar dit kan nu niet (omdat ze zzper zijn oid) Dus ik dscht eerst oh ze bedoelen daklozen oid. Maar nee ze bedoelen mensen met een huurhuis? Eh mijn huurhuis is ook gewoon een prima thuis hoor :thinking:

Pff ik word ook zo moe van deze houding. Net zoals mijn familie die me elke keer blijft vragen wanneer ik en mijn vriend nou eens in een “echt huis” gaan wonen. Zo kut is dat, we zijn zo blij met ons appartement en zulke opmerkingen zijn zo onnodig.

Oh dit klinkt echt heel erg lekker!

Ik zou je brief alsnog gewoon opsturen! Niks erin zetten natuurlijk over dat je misschien te laat bent, maar verder gewoon doen alsof je neus bloedt. En als je niets hoort ook gewoon achteraan bellen/mailen om te vragen hoe het ervoor staat. Sowieso gek dat ze op zondagmiddag een vacature sluiten, is toch geen kantoortijd/normale werkdag.

“Hoe heeft dit kunnen gebeuren?”. Ik vind dat zo’n asociale en dramatische manier om iemand te vragen wat er fout is gegaan. Je werkt met mensen, niet met feilloze robots en datgene wat er fout is gegaan is in mijn geval over het algemeen een foutje in een tekst, geen mensenleven dat verloren is gegaan.

Best wat stress gehad dit weekend en morgen weer werken… Ben echt kapot.

Bij de Aldi heb je zakken van deze eitjes van Haribo!

En @Yzile
Dankjewel voor jullie reacties. Ik weet dat jullie gelijk hebben maar het is zo moeilijk om dat tegen iemand te zeggen die niet veel vrienden heeft en zich soms eenzaam voelt. Ik weet ook dat ze het goed bedoelt.

Vandaag tijdens de lunch begon ze weer over haar thuissituatie, maar opeens zei ze “zijn het een beetje teveel serieuze onderwerpen?” :sweat_smile: al lacherig en ook niet verwachtende dat ik ja ging zeggen. Maar ik dacht ‘omg dit is wss m’n enige kans’ dus ik zei heel direct ‘ja, eigenlijk wel’. Ze keek een beetje geschrokken maar heb me toen wat kunnen uitleggen en ze begreep het wel en vatte het wel goed op denk ik.
Ze was wel echt een beetje shocked dat ik ‘ja’ zei dus ik hoop dat ze er nu niet teveel over ligt te piekeren maar het was fijn dat ik het eindelijk heb kunnen zeggen!

Ik heb eigenlijk 3 klusjesmannen nodig voor verschillende klussen in huis, maar ik vind dat zo eng en lastig om te regelen dat er dus gewoon niks gebeurt, al maandenlang.
En dan ga ik maar weer kijken of ik het niet toch zelf kan doen allemaal, maar dat gaat hem ook niet echt worden. Baal van mezelf.

Mensen die op hun insta story een filmpje zetten van de weg/hun auto/de radio terwijl ze aan het rijden zijn, soms zelfs op de snelweg met 120 km pu??? Ik ergerde me hier al aan, maar sinds m’n ongeluk moet ik moeite doen om mensen er niet op aan te spreken. Het is ook echt zo onnodig en zo zo zo gevaarlijk en ik zie het best vaak, ik denk wel minstens een keer per dag. Ik word alweer kwaad nu ik dit typ.

Marktplaats mensen

Zijn het hele specifieke dingen? Want er zijn ook mensen die veel verschillende dingen kunnen en dan hoeft er misschien maar 1 iemand langs te komen!