Waar erger jij je aan? #3

Aan mezelf haha
Ik heb het vermoeden dat een collega vandaag is bevallen en nu kijk ik steeds op Instagram in de hoop van een berichtje. Normaal ben ik niet zo “obsessed” maar ben nu echt heel benieuwd naar de naam haha

Hij is alleen niet bedacht door disney :no_mouth: maar ook geen disney fan dus laat maar zitten

haha sorry ik heb het forum ook vervuild met een disney plaat van de gargouilles

ik ging even op wikipedia want ik bedacht me dat ik zoveel nou ook niet weet over de notre dame en er is dus al een verwijzing naar én een hele nieuwe wikipagina aangemaakt voor “Brand in de Notre-Dame van Parijs”
wie doet dit, zo snel?? het moet ook de hele tijd aangepast worden naarmate de avond vordert, het is geen nieuwssite hoor.
raar soort ramptoerisme vind ik het, de eerste willen zijn die de wikipagina aanmaakt

Wikipedia herbergt echt een hele gemeenschap van mensen die het superinteressant vinden om met dit soort dingen de eerste te zijn. Er zijn ook hele ‘oorlogen’ waarbij pagina’s naar eigen visie aangepast en weer terug-aangepast worden (laatst met de pagina over Boreaal en of het nou wel of niet een nazi-verwijzing van Baudet was).

Het is voor sommige mensen echt hun hobby om wikipedia pagina’s te schrijven.

Ik herken het bericht hahaha, dacht precies hetzelfde.

Dat mijn eczeem zich begint uit te breiden naar mijn polsen en nu ook in mijn gezicht! Echt fijn, nog 10 dagen roaccutane en de volgende huidziekte staat al
klaar om mijn gezicht te verpesten :slight_smile:

Ja bij mij zit het ook ineens op mijn wangen. Zo lelijk :frowning: dat het zich verspreidde naar mijn handen kon ik nog wel handelen, maar mijn gezicht??? Zo lelijk. Heb deze week ook allemaal leuke feestjes op de planning, en nu zie ik er echt niet uit.

Ik vind die schets ook irritant. Iemand ziet dat op het nieuws en gaat dan gelijk nadenken over een zo treurig en pakkend mogelijke compositie. Ohh Quasimodo die treurt met de notre dame in zijn armen, dat wordt een klapper.
Ik snap het overigens wel en het kan ook wel mooi zijn zoals het potlood bij jesuischarlie maar ik weet niet, bij die gedachte dat iemand dat gelijk in de houding schiet.
Hoewel dat met journalisten natuurlijk ook zo is maar toch… anders.

Mensen die hun jas uit doen in de trein en die zo om zich heen draperen. Ik wil jouw (vieze) jas niet aanraken of er tegenaan zitten.

Ik heb ook overal vlekken de laatste week. Wordt er gek van

Skyward - Davina Michelle

Guilty

Doordat onze deurbel plotsklaps niet meer werkte, hebben we een pakket gemist van de koele blauwe. Nu is dat pakket naar een pakketpunt op diverse kilometers van ons en mijn man wil het gaan halen met een taxi (wij hebben geen auto en pakket is te groot voor de fiets). Wat een moeite voor een pakket.

Dat ik een broekje kwijt ben en die nergens ligt. HOE DAN. godverdomme zwart gat ik wil mn kleren terug.

zie het ook als mijn grote talent om alles op 11.5m2 kwijt te kunnen raken

Ik heb een blaar onder mijn teennagel.

Pokebowl

Ik zit weer lekker in t verkeerde topic te posten zie ik. Haha maar thanks voor het idee!

Hoe vreselijk fout die afmetingen links zijn :mad:
(5’8" is ongeveer 1m73, 5’ is 1m52)