Waar erger jij je aan #4

En daar erger je je aan? :stuck_out_tongue:

Nee sorry, supergoed dat je dit durft en doet!

1 like

Omg zal de hitte wel zijn :woman_facepalming:

1 like

Ik inderdaad ook zoiets, of ik knoop de jurk/rok op, dat gaat meestal ook wel.

1 like

De hond waar ik op pas is vandaag zo aanhankelijk en ik heb geen idee wat ze wil. Ze heeft eten en drinken, is uitgelaten, ze kan binnen koel bij de ventilator liggen en buiten warm in de zon. Normaal gesproken doet ze haar eigen ding en is ze rustig (ze is oud), maar vandaag achtervolgt ze me overal en ik word er lichtelijk gestoord van.

Dat ik het topic ivm het openbaar vervoer niet kan vinden want het was weer excellent vandaag

3 likes

Las net een post op LinkedIn van iemand die helemaal trots is op hoe de Hunkemoller winkel eruit ziet, namelijk:


Exact zoals een Victoria’s Secret


25 likes

Zo slecht!

1 like

@Evenveel
Woww wtf

Ik erger me aan mensen die hun zonnebril tegen hun voorhoofd aan zetten.
Zo mega hoog. Die vleugeltjes horen op je neusbot te staan, niet in je ooghoeken. :roll_eyes::confounded:

7 likes

Vriend en z’n “oh laat die 2 grote spinnen maar boven ons bed wonen, ze eten muggen” Pfff en waarom zit ik nu dan onder de bulten


Tijd voor een functioneringsgesprek met die dieren
 You have one job!

17 likes

Beter goed gejat dan slecht bedacht he

1 like

Dat mijn date echt TE VAAK zegt " it’s just unbelievable" “yeah just unbelievable”. Over normale dingen en eh eigenlijk alles. Echt extreem irritant en heb het ook gezegd.

3 likes

Ja zie dat op het forum ook vaak. Ik ben echt vaak underimpressed denk ik.

6 likes

Oprecht :face_vomiting::face_vomiting:

7 likes

Ik vind het oprecht jammer, dat je dat vindt.

3 likes

Ik zit ook helemaal vol. er heerst een grote plaag waar ik woon.

Tip: Maizena erop! dat helpt tegen de jeuk en de broeierigheid met de warmte samen.

1 like

Mensen die mijn naam verkeerd spellen als ze me mailen. Ik heb totaal geen moeilijke naam. Het is een naam die je niet vaak hoort, maar moeilijk is hij niet. En al was dat wel zo, je mailt letterlijk naar voornaamachternaam@blablabla.com Ă©n je mail is een reactie op een mail van mij, waar mijn naam netjes onder staat. Hoe kan dit misgaan?! :rolleyes:

Ik gebruik nu even dit voorbeeld, zo heet ik niet echt hoor, maar stel dat ik Lize zou heten, dan krijg ik wekelijks mailtjes met ‘Hoi Liza’ ‘Hoi Lisa’ ‘Hoi Liset’. Ik heb al zo veel variaties op mijn naam voorbij zien komen :mad:

Ik heb precies hetzelfde
En sinds ik dit plaatje heb gezien krijg ik dit altijd in mn hoofd als het me overkomt
crypti-calli-lwillleavenow-to-the-tune-of-destinys-childs-say-my-36319352

37 likes

Omijngod same! Mijn mailadres is letterlijk lisa@lisa.nl en dan nog krijg ik mails voor lize!!
Terwijl ze mij dan mailen hé dus ze hebben dat hele mailadres ingetypt

4 likes

Jawel past precies. Blijven oefenen! Als het je lukt ben je van harte welkom in het FF-talk.

2 likes

image

1 like