Wat eet/drink je op dit moment?

Havermoutjes van de afgelopen tijd :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Vega kroket en een borrel :+1:

Een kindercroissant :heart_eyes:

5 likes

Eet je op dit moment 5 bakjes havermout?

1 like

Zie het onderschrift haha

1 like

image

Ik heb normaal gesproken echt een hekel aan witte chocolade, maar hier ben ik echt verslaafd aan!

3 likes

Eerder deze week zelf hummus gemaakt en had nog wat over.Dus even snel een falafel plate gemaakt.Dikke prima als je je een vaatdoek voelt.Nu lekker in bed met dit naast me :+1:t2:

18 likes

Wat een mooie kommen heb je! Waar komen die vandaan? :innocent:

1 like

Dankjewel! Heb ze vorig jaar in een random souvenirwinkel gekocht op Ibiza,dus daar heb je niet zoveel aan denk ik :see_no_evil:
Maar zag laatst dat ze bij de Xenos ook veel van dit soort schaaltjes hebben met soortgelijke printjes!

1 like

Oh nee dat staat niet echt op het lijstje voor dit jaar, haha. Ga ik even bij de Xenos kijken, bedankt :slight_smile:

1 like

Een ‘nieuwe’ combo van eten die ik uit pure verveling heb ontdekt: Stukje Terry’s Chocolate Orange met Marie biscuit!

1 like

6 likes

Smoothie met spinazie, bleekselderij, avocado, ananas, mango en basilicum

Vega “kip” schnitzel met ananas erin. De rest spreekt wel voor zich lijkt me

Oh en dat bordje is nog van toen ik klein was: een plastic kinderbord van Forever Friends

12 likes

Heb je de schnitzel zelf gemaakt of zelf ananas toegevoegd?

Ja, is gewoon een redelijk dikke vega kip schnitzel die ik voorzichtig heb opengesneden en vervolgens een dunne schijf ananas in heb gefrot. De onderkant zag er iets minder florissant uit hoor haha, want daar heb ik scheef gesneden. Is een beetje prutswerk, maar het is wel heel lekker (vind ik zelf)

2 likes

Twee boterhammen met Philadelphia en kipfilet, kaas-ui broodje uit de pan en een sinaasappel.

Ik vind het wel een heel goed idee🙈

1 like

Optimel vanilkepudding met discodip.

11 likes