Wat eet/drink je op dit moment?

Bleekselderij met roomkaasdip met zoete pepers

1 like

Voor het eerst zelf shakshuka gemaakt :heart_eyes:
Wel jammer dat je het gele van het ei amper kunt zien trouwens haha.

11 likes

Heb ik ook gegeten vanavond, helaas geen foto. Was het goed gelukt bij jou?

1 like

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat maar één van de drie eitjes echt gepocheerd was :see_no_evil: De andere twee die waren iets te hard gegaan.Ik denk dat het komt omdat ik de pan heb afgedekt met alaminiumfolie (heb geen deksel van deze pan) en het daardoor héél snel héél warm is geworden.Maar heb de andere twee er gewoon doorheen geprakt dus het was alsnog heel lekker! En i.p.v twee blikken tomatenblokjes heb ik er maar eentje gebruikt,voor mij alleen ook meer dan genoeg want zit goed vol! En heb ik er nog eentje voor de volgende poging :stuck_out_tongue:

1 like

Zolang het lekker was! Dan weet je ook weer voor volgende keer dat het iets minder lang mag :smile:

Havermoutjes van de afgelopen tijd :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Vega kroket en een borrel :+1:

Een kindercroissant :heart_eyes:

5 likes

Eet je op dit moment 5 bakjes havermout?

1 like

Zie het onderschrift haha

1 like

image

Ik heb normaal gesproken echt een hekel aan witte chocolade, maar hier ben ik echt verslaafd aan!

3 likes

Eerder deze week zelf hummus gemaakt en had nog wat over.Dus even snel een falafel plate gemaakt.Dikke prima als je je een vaatdoek voelt.Nu lekker in bed met dit naast me :+1:t2:

18 likes

Wat een mooie kommen heb je! Waar komen die vandaan? :innocent:

1 like

Dankjewel! Heb ze vorig jaar in een random souvenirwinkel gekocht op Ibiza,dus daar heb je niet zoveel aan denk ik :see_no_evil:
Maar zag laatst dat ze bij de Xenos ook veel van dit soort schaaltjes hebben met soortgelijke printjes!

1 like

Oh nee dat staat niet echt op het lijstje voor dit jaar, haha. Ga ik even bij de Xenos kijken, bedankt :slight_smile:

1 like

Een ‘nieuwe’ combo van eten die ik uit pure verveling heb ontdekt: Stukje Terry’s Chocolate Orange met Marie biscuit!

1 like

6 likes

Smoothie met spinazie, bleekselderij, avocado, ananas, mango en basilicum

Vega “kip” schnitzel met ananas erin. De rest spreekt wel voor zich lijkt me

Oh en dat bordje is nog van toen ik klein was: een plastic kinderbord van Forever Friends

12 likes

Heb je de schnitzel zelf gemaakt of zelf ananas toegevoegd?