Wat eet/drink je op dit moment?

forumverjaardag!!

1 like

Bakje met vers fruit (wilde perzik, kers, kiwi en aardbei) en een getoast broodje met kaas en aardbeien jam :heart:

2 likes

Lievelings :heart_eyes:

3 likes

Uit de supermarkt, zoek wel altijd de mooiste uit :joy: Over de foto zit wel een filter zodat de foto iets lichter is.

1 like

Dumplings en ijskoffie

Pepsi cherry :cherries::heart:

Bruine boterham met kaas

Griekse yoghurt met banaan en chocolade granola
Met een cappuccino soyamelk

1 like

Ik eet een wrap tosti en het is echt zo lekker. Zag het voorbij komen op tiktok lol.

stiekem bacon tuk tukkies, mega lekker heb ik net ontdekt.

1 like

Ik had nog een hoop WW punten over voor vandaag, dus ik heb een radlertje en een beetje pringles :slight_smile:

2 likes

Hmmmm :heart::ok_hand:t2:

4 likes

Maar ik weet nog niet wat ik hier nou precies van vind. Beetje medium

Gister gevulde courgette gegeten en nog wat restjes over van de vulling dus heb vega gehaktbroodjes van bladerdeeg gemaakt. Zo lekker, en omdat het al een dag in de koelkast stond is alle smaak goed in het gehakt getrokken.
Dus (vega) gehakt mengen met wat passata, kleine stukjes courgette, ui, knoflook en wat chili kruiden en dan even aanbakken in de pan. Dan in het bladerdeeg en broodjes van vouwen, sneetjes in maken + sesamzaadjes. Fucking lekker.

3 likes

Havermout-banaan pannenkoekjes met frambozen, blauwe bessen en agavesiroop :ok_hand:t2:

2 likes

Berliner bol :drooling_face: en een chai

6 likes

Niks meer, heb meer dan genoeg gehad vandaag :sweat_smile:

Pringels salt&vinegar

Oohhhh waar smaken ze naar? Zag ze liggen in de ah maar dacht dat het simpele vanillekoekjes zouden zijn die je ook van huismerk hebt

Tosti met geitenkaas, honing en walnoten.