At vroeger altijd kaas met speculaas op witbrood
Een snickerkoek van zo een populaire ‘insta bakker’ en het valt zo erg tegen, en toch eet ik het op
Geroosterde boterham met warme banaan en poedersuiker
Ja zo eentje is het. Iedereen lijkt het helemaal geweldig te vinden en ik vind het constant terug in mijn feed en ik ben trouwens zwanger, dus dacht als dit zo lekker is verdien ik het. Maar dat is het dus niet en ik heb er nu nog 3 liggen van 150 gram per koek
Echt benieuwd naar welke het is nu, want hoe kan een Snickers koek niet lekker zijn
Bedoel je welke insta bakker? Het is zeg maar niet de OG, want een vriendin heeft me net weten te overtuigen dat ik vnvnd echt bij haar moet bestellen, want dat zijn blijkbaar de lekkerste van de lekkerste… Dus ik probeer het nog één keer.
Bananen pannekoeken met kwark, framboos een klodder pindakaas en pure chocolade.
Vies weetje; gebakken in een koekenpan die denk ik niet helemaal schoon was want ik proef iets hartigs
Is H&C de OG? Het was de eerste die ik kende, maar zie de laatste tijd veel wat er op lijkt. Wil het ook al heel lang een keer proberen.
Oatly chocolademelk met espresso
Ja H&C inderdaad. Ik heb er gisteren besteld en over 2 weken komt mijn bestelling binnen dus kan je dan meer vertellen.
Graag, ben heel benieuwd hoe het bevalt!
Ik zie dus heel veel mensen kwark op de pannenkoeken doen, maar is dat niet heel zuur en worden je pannenkoeken niet sompig?
Of maak je er een soort slagroom van?
Ik gebruik gewoon kwark met een smaakje en vind het beetje zure juist lekker in combi met het zoet. En werd ook helemaal niet zompig, die pannenkoekjes zijn zelf al best stevig.
Ah op die manier, nee dan is het niet wat voor mij om te proberen
Haha hee ik heb ook net banaan ei pannenkoekjes op (2 eieren, 1 eiwit, havermout, banaan, koek en speculaas kruiden en dan wat honing erover)