Wat eet/drink je op dit moment?

Zelfgemaakte wortelsap met vanille roomijs :heart_eyes:

smaakt lekkerder dan dat het eruit ziet haha

11 likes

Wat een interessante combi, lijkt me eigenlijk best lekker en de balans tussen gezond en toch ‘een ijsje’ spreekt me ook wel aan. Ga t binnenkort eens proberen.

1 like

Als je beschikt over een juicer zou ik de wortelsap zelf maken! Ik heb het namelijk weleens geprobeerd met wortelsap uit de supermarkt maar persoonlijk vond ik dat echt niet lekker en het gaf ook een hele andere smaak.

Ben benieuwd wat jij ervan vindt! :grin:

Mijn ouders komen uit het Midden-Oosten en daar drinken ze dit heel graag. Tussendoor op een warme dag of na het eten als toetje!

Kan me voorstellen dat de combinatie niet echt lekker klinkt haha maar het is eigenlijk gewoon een soort milkshake :yum:

2 likes

9 likes

AH robuuste chips met cheddar/rode ui :black_heart:

1 like

Vriend wilde lunch voor me maken vandaag. Ok is goed.

19 likes

Ben echt verslaafd aan deze cola

5 likes

:raising_hand_woman:

1 like

Ongesteldheidscraving

6 likes

nibbits

3 likes

crackers met hummus en sri racha

Een appelflap opengesneden en die gevuld met blauwe m&ms.

16 likes

Wow hoe kom je erop!? Ik zit hier nu over te fantaseren.

Hahaha trek hebben in zoet, chocola en bladerdeeg en zonder plan door de supermarkt lopen een paar minuten voor sluiting.

2 likes

Ik eet nooit winegums of snoepjes, maar deze zijn echt heerlijk!

7 likes

Merci

Oh die zag ik vorige maand voor het eerst liggen. Dacht is vast heerlijk want loveeee watermeloen. Ook de watermeloenijsjes van Nestlé zijn favoriet. Maar ugh, deze vond ik echt niet lekker. Heb ze zelfs niet opgegeten :open_mouth: Zo jammer dat ze zo tegenvielen want volgens mij bestaan er verder geen watermeloensnoepjes.

Ohw serieus, ik vind ze echt heel erg lekker. Ik had totaal geen verwachting toen ik ze kocht, ik was bang dat ze heel erg chemisch zouden smaken.
Nee, geen andere watermeloen snoepjes waar ik van weet.

1 like

Ik heb deze ook een keertje gekocht, vond het wel lekker maar echt te zoet. Hierbij had ik het lekker gevonden als het ook een beetje zuur was.