Wat eet/drink je op dit moment?

Een banaan… Jaja mensen ik eet geen snack op dit moment haha het mag in de krant.

1 like

zelfgebakken banana nut muffin
lekker

3 likes

20210323_105211

10 likes

Waar haal je dit? Klinkt heerlijk! En wat een prachtige verpakking ook.

1 like

Een babka met witte chocolade, pistache en tahin :heart:

1 like

Bij de Iraanse winkel! Maar heb hem ook weleens gezien bij andere buitenlandse winkels.
Als je van rozenwater houdt zul je dit wel lekker vinden!
Het blikje was ook de reden dat ik hem in eerste instantie kocht :rofl:

1 like

Ik voel me echt een creep dat ik dan vaak weet waar je bent geweest haha.

1 like

Dawet ijsje van de toko

1 like

Haha, zo’n creep voelde ik me ook toen ik daar was en ik op insta zag dat jij 200 meter verderop ook een pita aan het eten was :joy:.

1 like

Wit bolletje met opgebakken hutspot en een beetje mosterd.

3 likes

IMG_20210331_151807

9 likes

De reclame heeft me overgehaald om dit te kopen. Een meisje naast me bij de kassa die zag dat ik dit kocht ging gillen naar haar moeder dat ze het ook wilde

4 likes

Shit, op. Misselijk nu. Was wel lekker.

Oooeeh ik heb dit precies een uur geleden ook op, lekker zoet. Vind weinig echt lekker nu met mijn zwangerschap maar dit soort dingen wel. :heart: Je moet er wel van houden denk ik.

3 likes

review plzz?

Glas melk en mexicano ligt in de oven om zo een broodje mexicano te gaan eten.

Idd behoorlijk zoet zoals @Tubing ook zegt. Maaar ik vond het heel lekker, het vanille ijs is ook echt op zichzelf lekker.

Die gekleurde stukjes erin zijn ook jammie en de cookie dough is zoeter dan de normale B&J cookie dough. Bij mij zat er voornamelijk bovenop één grote brok van de cookie dough en onderop niets meer. Dat was wel jammer.

:star: 8/10 :star:

Foto’s

2 likes

Wow die was echt niet goed gemixt!! Wel jammer.

Ik twijfel nog steeds om deze een keer te proberen. Toch maar eens meenemen binnenkort

1 like

Kaiserbroodje met philadelphia bieslook, gerookte kipfilet en zongedroogde tomaatjes. Echt mn favo lunch de laatste tijd

1 like

Edit: De helft is weggegaan haha. :cry: Ham was helemaal niet lekker (had keertje ergens anders gekocht) en de worst vond ik ook maar mweh. Kaas was wel lekker.

2 likes