Wat eet/drink je op dit moment?

Een blikje Fanta lemon

2 likes

Die zijn echt fantastisch. Zo verfrissend :heart_eyes:

2 likes

Een waterijsje dat echt veel te zoet was, maar ik heb er nog 10😅. Heb er met 500 ml koud water maar een lekker drankje van gemaakt.

Wat een domme opmerking, ik bedoel het komt nota bene uit India?

6 likes

Juist pittig eten vind ik met dit weer heerlijk! Zweet je alles er zo uit en dan een hap nemen uit een limoen/citroen. Genieton

2 likes

Ik ga er niet van zweten, maar een gekruid yoghurt/kwarksausje is er ook altijd lekker bij ter verfrissing voor het pittige!

1 like

Snack goal mix ofzo heet het.

Met een blikje.

2 likes

Zwarte koffie, maandagochtenddingen

Bij de Action gekocht voor 90 cent ofzo. :drooling_face:

3 likes

Watermeloen🤤

1 like

San Pellegrino met citroensap

Twee pizzapunten, over van gisteren. Hebben jullie dan ook altijd spijt dat je de vorige dag een puntje te veel hebben gegeten wat je dus de volgende dag veel meer had gewaardeerd?? (Ook spijt dat ik niet een medium had besteld ipv small, wat bezielde me.)

4 likes

Haha ik wou dat ik dit dilemma ooit had maar in realiteit gaat alle pizza die ik bestel dezelfde avond op.

1 like

Ja ik eet er meestal sides bij en probeer later in de avond niet nog een stuk te pakken want dat bewaar ik dus liever voor de lunch :yum:

2 likes

Ik heb dit weer (het)ontdekt en ondanks dat ik er een muurtje mee zou kunnen metselen blijft het lekker voor ontbijt

afbeelding

3 likes

Oh nieuwsgierig! Smaakt t heel anders dan Brinta? De glutenvrije variant is dit geloof ik?

Ja smaakt heel anders! Best sterk van smaak. Ik doe er wat honing en stukjes banaan door.
Volgens mij is er geen andere variant dan glutenvrij!

1 like

Favo yoghurt

2 likes

Een bakje kersen + Russian earl grey thee

3 likes

Warme lunch, want vanavond zware training:
restje pasta (volkoren penne nieuwe gekookt, saus opgewarmd) en een witlof salade

1 like