Ondanks dat ik niet cherrytomaat, niet van champignon én niet van avocado houd ziet het er lekker uit
Broodje knakworst
eieren in sambal met gekarameliseerde ui
Genoeg, maar veel producten die de laatste tijd een hype lijken te zijn spreken mij niet zo aan
Zoals champignons en cherrytomaten?
Wist je dat niet? Alle hipster zitten massaal aan de champignons de laatste tijd. Niet aan te slepen, die dingen.
Hoelang kan je dit laten staan voordat de prik eraf is? Ziet er goed uit!
Nee maar avocado bijv,
Ik denk 24 uur (in de koelkast). Ik maak het vaak ‘s avonds en drink t gedurende de dag op
Voor kinderen dus weinig calorieën
Ja een zakje 124 kcal. Holle kies werk, dus 3 zakjes minimaal achter de kiezen
Bedrijfsuitje
En nog een kaasplank en straks een toetje met een amandelfinancier, pralinémousse en fruit
Niks. We hadden bedacht samen te eten nadat onze kinderen hadden gegeten. Maar die waren zeer ontstemd (understatement) over de boontjes, aardappelpuree en quorn nuggets zodat onze hele planning in de war is en we geen eten hebben voor onszelf.
Ik hoop zo op pizza.
Vloerbrood met kaas en plakjes tomaat, kopje rooibos thee
Ik heb net dit gemaakt als lunch en echt een aanrader
Ik eet eigenlijk vooral veganistisch maar ik zag deze combinatie op tiktok en ik was geïntrigeerd. Het is een broodje met pesto, brie, bramen en daarover een beetje honing en ik heb hem een paar minuten in de air fryer gedaan. Net iets te lang want de brie was iets te zacht. Maar het hartige met het zoete is echt lekker!
Gorgonzola in blokjes