Wat eet/drink je op dit moment?

Stokbrood en pikante hummus. :heart:

2 likes

Mineraalwatertje aan het strand

5 likes

Wat heerlijk! Geniet ervan :smile:

1 like

Ik heb laatst voor het eerst fruit van de Lidl geprobeerd, appels en aardbeien maar vond ze opvallend minder lekker dan die van de Albert Heijn. Waterig en weinig smaak, zo gek. maar deze blauwe bessen zijn dus erg lekker?

Echt thanks me later. De witte en karamelzeezoutdingen.

Lipton ice tea

7 likes

Cherrytomaatjes en rode paprika

Ik ga nooit naar de AH dus ik kan niet vergelijken, maar ik ben altijd heel tevreden over het fruit van de Lidl. Blauwe bessen vind ik altijd beetje eng omdat die ook best zuur kunnen zijn, maar deze waren echt heel zoet. Komend weekend ga ik weer een bakje halen!

6 likes

Likkoekjes

3 likes

Deze zijn zo lekker. Ben speciaal teruggegaan om nog een stapel te halen (waren in de actie nu).

Couscous met citroenolie, peper en zout, met meloen, munt, komkommer, pijnboompitjes en vegan feta naar het recept van @anon76889665 in het veganize topic! Heel lekker!

11 likes

Patat met currysaus en een vitaaltje met mosterd :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::cupid:

10 likes

Wat is een vitaaltje? Mijn interesse heb je zodra er mosterd op kan :heart_eyes:

1 like

1 like

De vega kroket van de febo! De beste frituur snack die er is :raised_hands:t2:

1 like

Een marsijsje

#foruminfluenced (die met limoen is ook lekker)

1 like

Al begonnen met roeren voordat ik de foto maakte…:smirk: het is kwark met aardbeien en een beetje granola.

4 likes