Oeps ik zie nu pas dat het vervallen is…
Drink water en probeer een ijsje te weerstaan. Tot nu toe lukt dat aardig…
Cola zero vanille
Volgende verjaardag krijg je een eethanddoek.
Paprika ribbelchips
Huh nee geen idee, het was pikante hummus, kaas, kip, veldsla, komkommer en tomaat
wow ik heb vandaag voor het eerst die forum hype citroen limoen water agavesiroop lemonade op. ZO lekker!
Ga er morgen denk extra vroeg voor opstaan en omreizen om het te kunnen halen.
Heeft iemand wel eens geprobeerd om het tot de helft op te drinken en dan bij te vullen met water? Is dat verspilling of een goed idee?
zou het het liefst de hele dag willen drinken, maar qua suikers niet echt een goed idee
Aan het ontbijten met een beschuitje met kaas, yoghurt met perzik en een kopje koffie. Wilde perziken. Zo lekker
Ik vind het dan juist het lekkerst! Omdat ik hem gewoon zo best zoet vind, maar met half water is ie perfect. Gewoon proberen!
Deze even in de oven gestopt. Moet volgens de verpakking eigenlijk in de magnetron. Misschien dat ze daarom niet geweldig zijn. Koud vond ik ze lekkerder.
Chocoladerozijnen en ik wil er een gin-tonic bij (net roze gin gekocht) maaar ik vind het nog te vroeg denk ik
Is deze lekker? Ik wil het nog steeds een keer kopen, maar ik vraag me af of het zo speciaal is.