Wat eet/drink je op dit moment?

Hmm ja inderdaad ik heb ze dus net voor het eerst gegeten maar dat had ik beter niet gedaan want ik wil meeeeeeer :drooling_face:

Glas koude appelsap. :heart:

1 like

rijstwafels met zuivelspread en kaas

Zo’n good noodles pasta carbanora cup. Eigenlijk heel goor en ongezond maar een enorme guilty pleasure.

2 likes

Cotton candy druiven & water

Banaan, boterham hummus + tomaatjes, zelfgemaakt pizzabroodje en koffie. Ik doe intermittent fasting en had hongerrrrrr haha

Koffie :coffee:

Twee tosties met brie en spianata romano

1 like

Uit de oven

6 likes

Pompoenpitbroodje met filet american en gekookt eitje

pikant broodje

M&ms

3 likes

Ok. Dankzij jou heb ik net sushi besteld :rofl: Ik keek voor het eerst sinds 3 maanden weer eens op Thuisbezorgd en opeens zag ik dat er EINDELIJK hier in de buurt een sushirestaurant bezorgd! Dus dat kon ik niet negeren0 :grinning:

1 like

Ik hoop dat het lekker was! :stuck_out_tongue_winking_eye: Hier zit sinds een paar weken dus ook een nieuw sushi afhaalrestaurant, is betaalbaar en superlekker! Alleen niet zo goed voor mijn portemonnee, aangezien ik het nu minstens één keer per week bestel.

Ja het was heerlijk! Ja, daar moet ik ook voor uitkijken haha, nu niet te vaak gaan bestellen.

Zo’n schatkistje (snoepjes) en een glas crystal clear

1 like

Koffie mokka en net al 4 blokjes chocola op. Nu pistoletje in de oven zitten die ik ga eten met jam en gezoute boter
Oké beetje raar en ongezond maar ik maak al m’n ongezonde eten op zodat ik daarna weer gezond kan doen.

2 likes

Gekke lunch: bosvruchten yoghurt met aardbeien en milky ways. Nog nooit op maar had er ineens heel veel zin in?

10 likes

Eindelijk weer koud genoeg voor thee

3 likes