2 oliebollen
Eindelijk want had met oud en nieuw maar 1 vieze gehad
Ik heb net volkoren zuurdesem gekocht bij de bakker en eet het nu getoast met Lindt chocoladepasta. Net alsof ik een gesmolten Ferrero Rocher op brood heb😍
Graag! Woon in 010 dus dat is goed te doen
Ben ook benieuwd! Pandan is life.
Kennen jullie Leidsenhage in Leidschendam? Dat wordt nu helemaal verbouwd met als nieuwe naam Mall of the Netherlands. Een onderdeel daarvan is Fresh, waar allemaal kleine kraampjes zijn met eten(sowieso aanrader soort van markthall in het heel klein!). Boven is een grote Aziatische supermarkt met een klein restaurant erin. Ik heb een foto van de hele menukaart haha
Hey, ik ga vaak naar Wah nam Hong in Rotterdam voor boodschappen, die hebben in de Markthal boven ook een restaurant. Even kijken of de kaart hetzelfde is.
Zou echt top zijn haha
Appelsap.
Tosti van 2 volkoren boterhammen met kipfilet en kaas en bbq saus on the side. Ik ben net thuis van mijn studie dus dit is mijn ‘diner’, echt mega lekker.
Kamillethee
Sinaasappelsap en volkorenbrood met pindakaas
Koffie
Water en ik heb net 2 merci chocolaatjes gegeten…
Cola light en java wafels.
In een donkere periode in mijn leven at ik deze bijna dagelijks En ooit heb ik er twee gemaakt en op elkaar gelegd en zo gegeten
Hahaha damn. Dat ga ik echt niet doen want dan verpest ik mijn favoriete pizza voor altijd.
Was echt heerlijk
Misschien ooit… Als ik knettertje stoned ben.