Ah ja ik heb een gas fornuis en daar staat ie dus heel wiebelig op. Als ik de binnenpan daar op zet om voorgebakken spul vanuit een koekenpan over te scheppen moet ik hem ook steeds vasthouden want anders lazert ie eraf. Inductie en elektrisch is inderdaad een stuk stabieler lijkt me.
Geroosterde tomaten-paprika soep met stokbrood
Macaroni met smec, kaas en curry
Gisteren: soft taco’s met Mexicaanse rode- en kidneybonen, nepkip met een chipotle glaze en salsa verde
Vandaag: linguine met tomaten-truffelsaus en zwarte olijven, en ciabatta met zelfgemaakte knoflookboter
Want ik vond dit bij de Appie, nog nooit gehad maar vegan en truffel dus keuze was snel gemaakt
Fuuuuucking lekker. Maar ik heb er wel extra kaneel ingedaan, werd pas echt lekker na extra kaneel.
Gek op aanranders. Heb je nog boter of kokosmelk? Dat kan ook helpen.
Oe, zou je willen laten weten hoe je deze days vindt? Was er al benieuwd naar.
Verder wou ik zeggen dat ik 9 van de 10 x zo bij je zou willen aanschuiven.
Weet je het zeker?
Ja ik vond 'm best lekker! De truffels maak had van mij nog wel wat sterker mogen zijn, zou er volgende keer misschien nog wat truffelolie doorheen doen (had een heel potje op 250g pasta). Vond wel dat het lekker was icm de tomaat, had daar een beetje m’n twijfels over van tevoren maar de tomaat overheerste gelukkig niet.
En dat is absoluut wederzijds!
Is t goed gelukt?
Zin in!
Restjes van vorige week. Linzensoep en couscoussalade.
Ziet er lekker uit!
Ik eet vanavond ovenschotel met aardappeltjes, gehakt, courgette, paprika, ui & champignons.
Linguine met een saus van pompoen en vodka, met geroosterd broodkruim en een tomatensalade.
Ovenschotel met gehakt, prei en aardappeltjes.
Gebakken gnocchi Met tomatensaus met courgette en aubergine
Ik heb heel 1987 een pasteitje ragout gegeten.
Vega sushi en gestoomde broccoli en gebakken courgette (moest gezond van mezelf maar wel zin in sushi, dus goeie combi dit)
Tuinboontjes uit blik. Vegan schnitzel. En zoete aardappelfriet. Vooral zin in dat laatste, de rest is inspiratieloze bijzaak.