En hoe smaakte dit? Wel benieuwd eigenlijk haha.
Dit klinkt als het ultieme tatta-voer
Haha, smaakte best prima eigenlijk, maar je proeft de ei wel goed, dus daar moet je wel van houden. Prima weekendvoedsel.
Haha, was het ook wel eigenlijk haha. Maar mân ouders eten iedere dag AVG (vandaar ook mân naam, als ik vroeger bij iemand bleef eten en ze vroegen âHey x, lust je spaghetti, rijst o.i.dâ dan zei ik altijd âgeen idee, dat heb ik nog nooit gehad/dat eten wij nooitâ en zo ben ik aan deze bijnaam gekomen), dus als ik kook dan wil ik geen AVG maken. Dit was een keer wat anders.
Een paar weken geleden had mân moeder Chicken Tonight gemaakt (omdat ze weet dat ik normaal niet zoveel AVG meer eet) en toen was ze helemaal trots dat het haar gelukt was om een rijstgerecht te maken, dat was wel aandoenlijk om te zien. Kon het niet over mân hart verkrijgen om tegen haar te zeggen dat het eigenlijk heel slecht is qua suikers e.d.
Noodlesoep met spinazie, tuinerwtjes, knoflook, soja en miso
Ik ga voor het eerst een pokebowl bestellen
Lekker!!
Ik eet vanavond wagyu entrecote met vlees van koop een koe , aardappeltjes & champignons
Een heel stokbrood en wat gerookte zalm.
Klinkt lekker! Heb je hier een recept van?
mijn adres valt buiten het bezorggebied
Nu voor 35 euro sushi besteld helemaal voor mij alleen
Hmm nee want is de eerste keer haha. Ik ga stukjes wortel en knoflook in de pan bakken, dan spinazie en tuinerwtjes erbij, water en miso erbij en heel klein beetje soja (want snel te zout), noodles apart koken die in kom en dan de groenten eroverheen! En dan nog garneren met nori en sesam. Zoiets denk ik, zal straks nog even laten weten wat het geworden is
Ah zo herkenbaar, ik wil dan ook altijd âlosgaanâ maar loopt altijd uit in teleurstelling
Al klinkt je eten wel heel lekker hoor
âSteak met frites, salade en bieslookdipâ (zoân pakket van marley lepel)
Ziet er heerlijk uit! Heb je een recept?
Hij is losjes gebaseerd op deze!
Heb vooral meer miso gebruikt haha, en een paar andere toppings
Ziet er goed uit, liefde voor miso.
Ik ga maar weer eens een groentesoepje maken.
En hoe was het?
Lasagne met lekker veel groente