Wat eet je vanavond #2

Bloemkoolpizzabodem met leftover bbq kip van gisteren, tomatensaus, gegrilde paprika en kaas

1 like

Kipworstjes, mais en garnalen van de BBQ. Met veel stokbrood en salade

Carpaccio salade :partying_face:

1 like

:hot_face::heart_eyes:

14 likes

Stokbrood met smeersels, olijven en gepofte tomaten

1 like

Pasta met courgette romanesco en walnoten

Mijn eten bestond vandaag uit nacho’s met kaas dip en guacomole, zoute popcorn en bugels met kaas. Alleen die heb ik nog niet op want er draaien geen films meer dus zit ik nu op een terras met gevulde olijven.

4 likes

Weer brood met smeersels (aioli, rode tapenade en pesto), olijven, gepofte tomaat met mozzarella, worstjes en veel ijsjes erna

1 like

Had door de hitte nergens zin in en niets in huis.
Nu takke honger dus voor 20 euro aan shoarma besteld :sweat_smile:

Was alleen thuis vanavond en had noodle soep uit een pakje gemaakt met Kimchi smaak. De laatste tijd koop ik Koreaanse want die hebben lekkere dikke en stevige noodles. Hier nog gedroogde paddestoelen, eitje, wan tan uit de vriezer, bosuitje en wat kimchi erbij en was super lekker.

2 likes

Waaauw, looks yummy! Heb je een recept? Ik zoek al tijden naar een vega butterchicken curry

1 like

Maar ik kwam hier om te posten dat ik dit heb gegeten vanavond. ZO LEKKER EN VET. Wel minder knoflook gebruikt en de olijfolieshizzle vond ik overbodig.

Variatie op fattoush: salade van brood, tomaat, paprika, radijs, wortel, sojayoghurt, peterselie en munt

1 like

niet mijn foto!

6 likes

Haha ik vind veel eten lekker en koken vind ik ook leuk. Maar als ik en m’n vriend samen vrij zijn dan vervangen we de lunch en avond maaltijd voor een leuke film en “hapjes” :smile::two_hearts:

Edit; en als hij niet vrij is en ik wel (als in thuiswerk) doe ik het in mijn eentje. Op mijn kantoor. Onder werktijd :partying_face:

Ik denk naanbrood met komkommer-yoghurt salade, tomaatjes en kikkererwten

2 likes

Heb echt geen behoefte aan koken dus heb veel wraps gekocht en spullen om er op te smeren. Vanavond: wrap met kruidenroomkaas, kipstukjes, tomaat en rucola.

Jackfruit kikkererwten kokosmelk gele curry met rijst

Sweet & Spicy zalm met ingelegde komkommer salade :green_salad:. Door het warme weer niet zo veel behoefte aan carbs.

2 likes

Sateschotel met friet van de pizzeria. Alleen een beetje jammer dat die sate best wel pittig is en dat nu met dit weer ervoor zorgt dat ik het echt heeeet heb :hot_face: