Vega pasta met veel groenten en feta
Gepofte aardappel met knoflook/munt/yoghurt saus, zeesticks en van die mini broccoli ( geen idee meer hoe dat heet)
Zelfgemaakt naanbrood met gebakken kip/ui/paprika, pittige feta (met harissa) en rauwe spinazie.
Bimi?
Pokebowl
O dat ja.
Geniale naam. Thanks.
Ceasar’s Salad met vega kip
Met een ham/kaas kipschnitzel. Had dit laatst bij de Aldi gekocht en ik verwachtte er weinig van maar het smaakt oprecht lekker. Er zit aardappel, bloemkool, wortel, sperzieboon, broccoli en ui in en een soort kruidenpasta wat het best lekker maakt. Dit gaat een standaard diepvriesding worden voor luie dagen.
Restje pasta uit de vriezer.
Roti kip
Ik heb ze gisteren gehad, ik vond ze niet heel spicy. De chilimayonaise maakte het wat pittiger. Niet vies, maar had wel pittiger gehoopt.
Ik had laat vanmiddag nog Courgettesoep met stokbrood gehad. Nu ben ik bloemkool aan het roosteren en denk dat ik daarna wel vol zit. Heb evt nog stokbrood over.
Dit ongeveer, maar dan zonder suiker in het deeg en met silken tofu ipv gewone tofu, zonder sojamelk. En dan de kruiden naar wens aanpassen, ik had dus tijm gedaan omdat dat goed matcht met paddenstoelen!
Diepvriespizza
Ohh nu wil ik ze! Ik vind een beetje spicy nog wel te doen, als het te spicy is vind ik het ook wel lekker, maar kan ik er niet goed tegen
Ik heb vandaag risotto gegeten met cherrytomaatjes, paprika, courgette, champignons, pijnboompitjes en parmezaanse kaas
Pasta met pompoensaus!
Tomaten risotto met buffelmozzarella en basilicum
Nog even van gisteren omdat het zo lekker was: koude noodlesalade met jackfruit (gemarineerd met sojasaus en dan in de oven), udon noodles, komkommer, venkel, (vegan) mayo, nori en sesamzaadjes
Ik heb nog een kipschnitzel over van gisteren dus dat met spinazie en iets van aardappeldingetjes (heb echt teveel soorten aardappeltjes in de vriezer dus moet nog even kijken wat het gaat worden).
Ajam pangang uit de slowcooker, gebakken rijst en bimi