Wat eet je vanavond #2

Meestal een goede buffel mozzarella, maar deze keer heb ik op advies van de kaasboer een hele jonge cheddar gebruikt. Ik weet de naam even niet meer, maar zal het de volgende keer voor je checken!

1 like

Ik hoorde zelfs dat dit Mila haar favo is!!

2 likes

Sloppy Joe’s

2 likes

Bloemkool gehakt ovenschotel

Ik hoor het vaker inderdaad

Ik heb eens een paar proef boxen gehad en ik vond alle gerechten smaakloos.
Het is zo lafjes gekruid. Als basis is het goed, maar je moet echt zelf los gaan met kruiden/specerijen.

1 like

Tomatenbulgur met aubergine en yoghurt muntcitroen saus van Ottolenghi

4 likes

Wel zonde, bedenk dan ook liever de dag zelf wat ik klaar wil maken :see_no_evil: en ik eet toch bijna altijd aardappeltjes

Jij hebt altijd de meest perfecte gebakken aardappels.

1 like

Dankjewel haha :see_no_evil: vind ook bijna niets lekkerder dan dat :yum: maar vanavond gratin :scream:

1 like

Ik at vega schnitzel, friet en spruitjes met spekjes

2 likes

Vanavond gezellig (vega) gourmetten :grin:

1 like

Pasta pesto :heart:

1 like

Chili cheese fries

1 like

Na gisteren gratin nu toch maar weer airfryer aardappeltjes :fork_and_knife: (met groenteschijf en worteltjes)

Kan iemand me behoeden om niet mac te bestellen. Het wordt bijna een wekelijks ritueel

Andere optie is vega curry maken, maar ik heb en geen zin daar in en geen zin om het te maken :roll_eyes:

Tenzij je er financieel of qua gezondheid onder lijdt zou ik gewoon lekker bestellen. Je kan nu ook niet uit eten/ drinken dus 1 x per week valt best mee toch?

En zo niet: scheer je even naar de keuken, en snel!

Ik eet vandaag Hollandse pot (bijna nooit dus echt vet zin in). Meatloaf, bloemkool met kaassaus en aardappels met jus.

3 likes

Ik heb deze week al 2x besteld :face_with_hand_over_mouth: en er komt een verhuizing aan dus beter niet nog een keer. Maar ik had wel een klote week dus hmmmm :rofl:

1 like

Vapiano :heart:

1 like

Misschien helpt dit niet maar je kan zelf zoveel lekkerder friet en burgers maken :see_no_evil: en dan kan je lekker warm binnen blijven

1 like