Chicken ‘n waffles sandwich, loaded kimchi shrimp fries met kaassaus en Flamin’ Hot Cheetos Mac n cheese.
Daarna gevulde oliebollen als toetje (Bueno, Oreo, tompouce en kerststolbol).
Ik ben mijn maag alvast aan het trainen voor kerst.
Chicken ‘n waffles sandwich, loaded kimchi shrimp fries met kaassaus en Flamin’ Hot Cheetos Mac n cheese.
Daarna gevulde oliebollen als toetje (Bueno, Oreo, tompouce en kerststolbol).
Ik ben mijn maag alvast aan het trainen voor kerst.
Vega rookworst en broccolistoemp (dat is hetzelfde als stamppot in NL denk ik?) met mosterd
Dit klinkt als een death row last meal, love it
Is dit van Freddy’s? En zo ja, bestel je daar vaker?
Ik heb er een keer besteld en vond het tegenvallen maar misschien moet ik t nog een kans geven want het klinkt zo lekker altijd
Vanavond ga ik dan eindelijk ‘The Stew’ maken!! (Van Alison Roman)
Toen ik gisteren het youtubefilmpje keek om mijn boodschappenlijst te maken dacht ik opeens ‘what’s the hype about?’. Zo bijzonder zijn de ingrediënten niet. Ik ga er in elk geval ook nog winterpeen in doen en heb boerenkool als bladgroente gekocht. Is helaas al wel voorgesneden, maar daar zal de smaak niet anders om zijn. En dan doe ik er koriander en munt op. Ben erg benieuwd!
Nu ik dit nalees denk ik ‘Boerenkool, munt en koriander?? ’
We gaan het meemaken
The Stew is lekker, eet het graag, maar probeer me altijd bewust te zijn van het volgende:
Hebben ze hem misschien in de bib, zodat je hem daar even kan inkijken? Of zijn die ook dicht?
Ik heb hem in ieder geval, ik wil zeker ook even kijken voor je! Stuur me daar gerust een pb over ter herinnering, want druk+chaosbrein= alles vergeten … .
Rozenharissa, ingemaakte citroenen, berberisbessen, sumac, za’atar, granaatappelmelasse zijn iig ingrediënten die ik zo even snel kan bedenken!
Ik heb het boek toevallig langs me liggen, lijstje van wat hij zelf als typische ‘Ottolenghi’-ingredienten beschouwd:
Voornamelijk gemalen, maar er komen ook een paar recepten in voor met peulen. Heel tof cadeau trouwens!
Ik ken het stuk, en snap het punt, maar vind het niet direct van toepassing - in elk geval niet op dit gerecht. Koken is toch ook jezelf laten inspireren door smaken, al dan niet uit andere culturen, en er van genieten?
Marketingvrouw (als ik het mij goed herinner) deelde iets over een witte NLse vrouw die op de Antillen ‘Hét Antilliaanse kookboek’ schreef. Dat vind ik ronduit misplaatst. (De titel van jet kookboek icm de auteur)
Ik maak een tomatensoepje zelf met daarbij ciabatta en paturain
Lekker! Wat zat erin? Apart met cashews, lijkt me lekker!
Ben een poging tot vriezer leegmaken aan het doen. Dus… spinazie a la creme, doperwtjes en spinazie-kaas filet. Niet mijn meest trotse maaltijd, maar wel allemaal lekker
Cheape margharita pizza maar nog extra belegd met courgette, paprika en zwarte olijven
Koken met wat we nog in de koelkast/vriezer hebben, dus een restje bloemkool, wat ovenfrietjes en een boerenschnitzel
Mwah de vrouw in kwestie zegt zelf ook nog over haar “stew” dat het geen curry is want ze maakt nooit curry!! Zelfs als je gerecht ergens op geïnspireerd is mag je dat gewoon toegeven hoor. Ik heb eerder in dit topic 2 linkjes gepost die voor mij wel duidelijk uitleggen waarom het niet echt ok is wat ze doet
Bedankt! Het is een favoriet hier!
De ingrediënten zijn
Appel
Prei
Cashewnoten
Bladerdeeg
En het mengsel bestaat uit eieren, slagroom en gochujang pasta.