Wat eet je vanavond #2

Noodles met paprika en wortel in chili-pindasaus

Biefstuk met hasselback aardappelen. Ik weet alleen nog niet wat voor groenten bijgerecht ik ga eten erbij

De befaamde gegrilde paprikarisotto met burrata. Zo benieuwd!

1 like

Stamppot boerenkool

Heb dit maandag gegeten, echt top

1 like

Couscous a la ras el hanout met courgette, pistachenootjes, rozijnen en vega littles willies

Dit:

Thanks to @Max. Ga 'm voor het eerst maken, ben benieuwd.

1 like

Ovenpasta ham/kaas :heart: en morgen eet ik prei ovenschotel en zondag verse biefstuk met verse friet. Prima weekendje wel. :drooling_face:

1 like

Ohh ben benieuwd wat je er van vindt. Er gaan helemaal geen spannende ingredienten in, maar die combi pompoen, kokos, tomaat en gember is echt heerlijk! Eet smakelijk vast!

Soljanka :heart:

1 like

Haha ja daarom had ik een tijdje geleden het recept opgeslagen omdat ik de meeste ingredienten al in huis heb liggen.
Ik laat het wel weten! Dankjewel! :smiley:

1 like

Bakplaat met aardappel, rode ui, chorizo, spruitjes en appel. En m’n lievelingshapje is dan een stukje chorizo, spruitje en appel bij elkaar :yum:

2 likes

Vega schnitzel, ovenfriet en courgette

1 like

Ik heb bij een dönertent om de hoek van die vies lekkere knoflooksaus en uiensaus gehaald.
Dat met vegashoarma op Turks brood, salade en zoete aardappelfrietjes erbij, zin in.

3 likes

Broodje xl kipcorn met chilisaus

1 like

Risotto :yum:

1 like

Een troep want koelkast moest leeg.

Tros tomaten in kwarten aangebakken met knoflook en chilli vlokken, handje gekookte sperziebonen, olijven en kappertjes erbij en een shit ton oregano en basilicum + een sloot olijfolie en dan op/met toast :sweat_smile:

Goed te happen wel voor een last minute ‘dit moet nu op’ prak.

Eerst vegan mac n cheese maar dat was niet zo lekker dus daarna nasi met koelkastrestjes!

Dit was echt super lekker! Zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

Ovenschotel met zoete-aardappelpuree https://www.ah.nl/r/1189187