Noodles met paprika en wortel in chili-pindasaus
Biefstuk met hasselback aardappelen. Ik weet alleen nog niet wat voor groenten bijgerecht ik ga eten erbij
De befaamde gegrilde paprikarisotto met burrata. Zo benieuwd!
Stamppot boerenkool
Heb dit maandag gegeten, echt top
Couscous a la ras el hanout met courgette, pistachenootjes, rozijnen en vega littles willies
Ovenpasta ham/kaas en morgen eet ik prei ovenschotel en zondag verse biefstuk met verse friet. Prima weekendje wel.
Ohh ben benieuwd wat je er van vindt. Er gaan helemaal geen spannende ingredienten in, maar die combi pompoen, kokos, tomaat en gember is echt heerlijk! Eet smakelijk vast!
Soljanka
Haha ja daarom had ik een tijdje geleden het recept opgeslagen omdat ik de meeste ingredienten al in huis heb liggen.
Ik laat het wel weten! Dankjewel!
Bakplaat met aardappel, rode ui, chorizo, spruitjes en appel. En mân lievelingshapje is dan een stukje chorizo, spruitje en appel bij elkaar
Vega schnitzel, ovenfriet en courgette
Ik heb bij een dönertent om de hoek van die vies lekkere knoflooksaus en uiensaus gehaald.
Dat met vegashoarma op Turks brood, salade en zoete aardappelfrietjes erbij, zin in.
Broodje xl kipcorn met chilisaus
Een troep want koelkast moest leeg.
Tros tomaten in kwarten aangebakken met knoflook en chilli vlokken, handje gekookte sperziebonen, olijven en kappertjes erbij en een shit ton oregano en basilicum + een sloot olijfolie en dan op/met toast
Goed te happen wel voor een last minute âdit moet nu opâ prak.
Eerst vegan mac n cheese maar dat was niet zo lekker dus daarna nasi met koelkastrestjes!
Dit was echt super lekker! Zeker voor herhaling vatbaar!