Visstoof met zeewolf, spitskool, knol, wortel en biet
Rijst, wokgroenten en witvis (weet zo even niet meer welke) met een mild kerriesausje.
Penne met courgette-tomatensaus, gehaktballetjes en mozzarella.
Rijst, doperwten en zalm.
Zelfgesneden friet met doritos kipnuggets
Groentesoep
Doritos kipnuggets??
ββββββββ
Soep met naanbrood
Dinner at de ouders. Kip en roast potatoes uit de oven met sperziebonen (afzuigkap is nog steeds stuk haha). Mijn moeder stuurde al een foto van een bananencake die in de oven stond, ben benieuwd wat daar bij is gekomen als er er eenmaal zijn.
Oooh dit lijkt me echt super lekker met doritos sweet chilli! even je link opslaan.
ββββββββββββββββββββ
Ik ga een gehaktbal eten met een ovenschotel van paprika, courgette en rode ui kwarten met rodeschil aardappelpartjes erbij.
Jaaa dat is ook een van mijn favo doritos! Ik heb nu nacho cheese en daarmee is het ook heel lekker, maar chili is wel favoriet. Ook wanneer je een soort van strips maakt ipv nuggets en die in een wrap doet is die met chili heel lekker. Of gemixt met nacho of gewone. Enige wat ik niet aan kan raden is om dit te doen met cool american. Dat vond ik echt heel raar smaken
Welke pizza is dit? Weet nu al dat mn dronken ik dit wilt
Edit: haha wie hou ik voor de gek de nuchtere ik wilt dit ook
Pizza tonijn van Ristorante
Hutspot maar dan met pompoen, gele wortel, ui en aardappel en vega bratwurst. Ben benieuwd, hou helemaal niet van hutspot dus hopelijk is dit beter te doen
Chinees!
Wat een leven deze dagen met carnaval. Gisteren was McDonaldβs, eergisteren pizza. Benieuwd wat morgen nog voor culinairs brengt.
Gisteren bruine bonensoep met chipotle, mais en rijst.
Vanavond spaghetti of linguine met een (vegan) romige saus, citroen, geroosterde spruitjes en pangritata
Zoete aardappelpuree met spinazie en falafel
Gele curry met kokosmelk, kikkererwten en wokgroenten
Dingen-die-op-moeten-prutje van quinoa, spelt, tomaat, courgette, spinazie, stukjes vegaworst en pesto.