Wat eet je vanavond #2

Andijviestamppot, echt van kinds af aan mn favoriet haha. Heerlijk!

1 like

Pasta pesto :drooling_face:

Verse Chinese tomatensoep uit de slowcooker met zelfgemaakt flatbread

2 likes

avg; vega nuggets, bloemkool (met kaassaus) en aardappel

Heb je dit al eens eerder gemaakt en smaakt het echt zoals de Chinees?

Ja ik maak dit regelmatig. Het smaakt vrijwel hetzelfde als de soep die er hier bij de wok wordt geserveerd. Maar de twee andere Chinese restaurants waar ik wel eens eten haal gebruiken een ander recept. Denk dat sowieso ieder restaurant wel een ander recept gebruikt afhankelijk van waar de kok vandaan komt (althans dat heb ik weleens gehoord).
Mocht je echt de smaak zoals die bij een restaurant willen dan is dit recept een aanrader:

Die mevrouw heeft in een Chinees restaurant gewerkt en ik vind haar recept qua smaak exact hetzelfde zoals de soep van de Chinees hier in het dorp. Is alleen niet voor de slowcooker, maar zou in principe wel kunnen met wat aanpassingen. De soep die ik vandaag maak is ook niet echt voor in de slowcooker maar door de hoeveelheden iets aan te passen kan het prima.

1 like

Dank je wel! Hier kan ik mijn moeder heel blij mee maken haha

1 like

Spaghetti bolognese met groenteballetjes en kaas. Veel kaas

1 like

Franse frietjes met een kaassoufflé

Ik wilde eigenlijk een vega sate schnitzel maar die verkopen ze nergens meer? Althans niet in de 3 supermarkten waar ik ben geweest

Nog wel bij mijne, deze week gekocht (Vivera). Ter geruststelling hopelijk:)

Stoofvlees met Vlaamse frietjes

1 like

Oh dan word ik blijkbaar geboycot haha. Jumbo had ze hier niet, plus niet en de appie ook niet

1 like

Ik had ze bij Coop gekocht :smile:

1 like

Ik hoop pizza.

Vega spaghetti bolognese met linzen

Mn allerlievelings: spaghetti carbonara

1 like

Kaiserschmarrn from scratch

15 likes

Oh die zit 2 dorpen verder. Ga ik daar van de week nog een poging wagen.
Eerst had de jumbo ze altijd. Maar de laatste tijd gooien ze alle lekkere dingen uit het assortiment.

1 like

Linguine gegaard in roomsaus (op basis van een roux) met kastanjechampignons en pangritata

4 likes

Vega nuggets, sperzieboontjes en rijst.