Curry madras verspakket
Zelfgemaakte ravioli met een vulling van paddenstoelen en kruiden, met salieboter.
Echt een schijtklus om te maken, maar vet lekker.
Surinaams! Uit een hollands eetcafe, hahah! Maar het smaakte goed!
Avgātje: aardappels (gebakken dat dan weer wel), courgette en vega kip schnitzel
Edit: ik vermoed dat ik geen puf vind hiervoor en dat ik 2 schitzels naar binnen werk met mayo. Lekker gezond
Shakshuka met afbakbroodje en salade
Edit: en natuurlijk mn cheesecake proeven (zie baktopic)
Spinazie a la creme, gekookte aardappels, gekookt eitje dr bij en een vega crispy āākipāā iets. En appelmoes natuurlijk
De dinerbox van restaurant De Zusters dit zit er in, even een dagje vega in plaats van vegan
Oeh hoe was de tiramisu met koffie en kombachu? Of lees ik het verkeerd en is dit niet een gerecht?
Broodje warme beenham met honing mosterd saus
Tagliatelle met spinazie en zalm in room.
Nee dat lees je goed! Was heeel erg lekker. Het was sowieso supergoede tiramisu, nog nooit zulke zachte marscapone gehad, en door die koffiekombucha had het net iets zurigs wat heel goed samenging met het romige en zoete
Pasta met scampiās, broccoli, paprika en pikante tomaten(soja)roomsaus
Kruidenzuurkoolstamppot met rozijnen en zelfgemaakte appelmoes
Pizza shoarma met knoflooksaus
Heb een restaurant maaltijd besteld voor vanavond; voorgerecht carpaccio, hoofd een stukje bavette & kreeft thermidor en als dessert pastel de nata & Bread and butter. Helemaal zin in
zelfgemaakte huzarensalade (met bloemkool ipv aardappel) met vers gebakken zuurdesem.
Paprikasoepje vooraf.
beyond meat hamburgers met uitjes en saus die eigenlijk bij shoarma hoort.
Pannenkoeken met appel en kaneelsuiker
Pizzaaaaa.