Wat eet je vanavond #2

Curry madras verspakket

1 like

Zelfgemaakte ravioli met een vulling van paddenstoelen en kruiden, met salieboter.

Echt een schijtklus om te maken, maar vet lekker.

3 likes

Surinaams! Uit een hollands eetcafe, hahah! Maar het smaakte goed!

Avg’tje: aardappels (gebakken dat dan weer wel), courgette en vega kip schnitzel

Edit: ik vermoed dat ik geen puf vind hiervoor en dat ik 2 schitzels naar binnen werk met mayo. Lekker gezond :yum:

1 like

Shakshuka met afbakbroodje en salade

1 like

Edit: en natuurlijk mn cheesecake proeven (zie baktopic)

1 like

Spinazie a la creme, gekookte aardappels, gekookt eitje dr bij en een vega crispy ā€˜ā€˜kip’’ iets. En appelmoes natuurlijk :crazy_face:

2 likes

De dinerbox van restaurant De Zusters :heart: dit zit er in, even een dagje vega in plaats van vegan

Screenshot_20200403-194033

12 likes

Oeh hoe was de tiramisu met koffie en kombachu? Of lees ik het verkeerd en is dit niet een gerecht?

Broodje warme beenham met honing mosterd saus :yum:

Tagliatelle met spinazie en zalm in room.

Nee dat lees je goed! Was heeel erg lekker. Het was sowieso supergoede tiramisu, nog nooit zulke zachte marscapone gehad, en door die koffiekombucha had het net iets zurigs wat heel goed samenging met het romige en zoete

1 like

Pasta met scampi’s, broccoli, paprika en pikante tomaten(soja)roomsaus

1 like

Kruidenzuurkoolstamppot met rozijnen en zelfgemaakte appelmoes

Pizza shoarma met knoflooksaus

Heb een restaurant maaltijd besteld voor vanavond; voorgerecht carpaccio, hoofd een stukje bavette & kreeft thermidor en als dessert pastel de nata & Bread and butter. Helemaal zin in :star_struck:

6 likes

zelfgemaakte huzarensalade (met bloemkool ipv aardappel) met vers gebakken zuurdesem.
Paprikasoepje vooraf.

1 like

beyond meat hamburgers met uitjes en saus die eigenlijk bij shoarma hoort.

Pannenkoeken met appel en kaneelsuiker

1 like

Pizzaaaaa.

1 like