Wij hebben geen zin om nu nog boodschappen te doen dus bestellen pizza. Ik ben al een half uur aan het bedenken wélke pizza ik dan wil. Denk dat ik ga voor half tonijn half iets anders.
Beyond burger en tomatensalade
Kip met tomaten en balsamico uit de slowcooker en daar doe ik straks nog wat mozzarella op en pasta bij
Pannenkoeken zoveel zin in
- Spinazie a la crème met extra verse spinazie die op moest
- Aardappelgratin uit de oven, kant en klaar van de AH eigen merk(geen aanrader)
- Vega soort grote nuggets van de jumbo eigen merk (ook geen aanrader)
Tomatensoep met sliertjes en vegagehaktballetjes, met brood.
Aubergine halloumi bake (die ik van hier op het forum heb) met zelfgemaakte naan.
Risottooooo
Hubby’s verjaardag, dus hij mocht kiezen. Kan dus niet heel shocked zijn dat het steak EN spareribs worden en roasted veggies
Vanavond lekker makkelijk: rode krieltjes met geplette knoflook uit de oven, spinazie a la creme en een spinazie kaas rondo
Couscous salade met tomaat, feta, granaatappel, basilicum en courgette (en knoflook kwark dressing)
Ik heb nog groentesoep over van gisteren.
Mac & cheese met vega spekjes en broccoli.
Zoete aardappelstamppot met spinazie en feta, gekruide aubergineblokjes en eigengemaakte tzatziki.
Thai peanut chicken, mango salsa, gestoofde snijbonen en rijst. Nieuw recept dus ben benieuwd.
Ik vond dit zo’n goed idee, lekker comfort, dat ik dit vanavond heb gegeten. Wel met zelfgemaakte aardappelpuree en kidneybonen ipv bruine bonen. En dan met een groene salade van paprika, komkommer, augurk en spinazie. Bedankt @memorylane
En @Bunnyslippers dit klinkt heerlijk! Kun je het recept delen?
vegan tom kha gai met oesterzwammen, rijstnoedels en eens zien wat voor groenten ik nog in huis heb.