Spaghetti bolognese
Mexicaanse lasagne
Broccoli uit de oven (roosjes blancheren, in ovenschaal met knoflook en wat parmezaanse kaas) met gebakken aardappels en een stukje zalmfilet.
Kimchi fried rice
Wraps die hier https://www.kookfans.nl/recepten/verrassende-wraps-kip-beste-ooit-hebt-gegeten/ op gebaseerd zijn. Makkelijke maaltijd voor sporten.
Had zin in kapsalon, maar geen money voor thuisbezorgd. Dus vegakip met shoarma kruiden, gebakken aardappeltjes, sla, kaas en sambal in een ovenschaal geflikkerd.
Goed te doen.
Chana masala met basmatirijst
Hummus bowl met falafel, veldsla, geroosterde kikkererwten, spicy hummus, gegrilde aubergine en een pita chips
Lekker veel sushi
Zuurkool met spek is zo underrated. Gisteren lekker lui gekruide aardappeltjes in knoflookboter gebakken, zuurkool er daarna bij en spekblokjes. Had een stuk ontbijtspek gekocht ipv die reepjes, dus ik kon het zelf lekker dik snijden, zooo lekker.
Zometeen ga ik daar ook maar mee lunchen
Denk dat ik later deze week gewoon exact hetzelfde eet…
Citroen risotto met gemarineerde, gegrilde zalm
Vissticks, gebakken aardappels en doperwtjes en worteltjes uit pot. Culinair hoogstandje dit.
Salade niçoise
Ik ga cinnamon sticks bij Domino’s bestellen als avondeten
heb ze soms als na/bijgerecht bij pizza maar dan krijg ik ze lang niet op en ze zijn het lekkerst als ze echt nog heet zijn
We zouden wraps met kipschnitzel eten maar m’n vriend had geen zin om te koken dus bestelde patat. 💁 En toen vergat hij kipcorns te bestellen en mopperde hij 10 minuten op zichzelf haha
Oh dit ziet er heel lekker uit! Mijn vriend haat couscous maar hij is zaterdag weg dus ik denk dat ik al weet wat ik dan ga eten
Traybake met rozemarijn aardappeltjes met schil, merguez worstjes en mini trostomaten
Tostada’s met nep kip, kidneybonen, avocado en tering hete salsa.