Wat eet je vanavond

Zelfgesneden friet en een kipcorn en Brasilsaus

Italiaans stoofvlees met pappardelle :two_hearts:
Stoofvlees is echt zo’n heerlijk zondagsgerecht!
Recept is trouwens van Uit Paulines Keuken.

6 likes

Ik wilde komen posten dat ik pannenkoeken ga eten maar dat heb ik dus al gedaan net. Ben erg enthousiast 🤷

5 likes

Welcome to the community, croissant

3 likes

Ik bestel niet zo heel vaak pizza, maar vinden jullie ook dat de pizza’s van New York Pizza best karig belegd zijn? :sweat_smile: Of ligt dat aan het formaat dat je kiest? Of gewoon toeval?

1 like

Dank je wel! Zal hier wel vaker posten want ik hou van koken

3 likes

Ovenschotel met gnocchi, spinazie, cherrytomaatjes en mozzarella. Als ik nog trek heb na een zak M&M’s en chips :no_mouth:

4 likes

Ik las dit te snel en las het als dat je de M&M’s en chips er ook bij ging doen. :see_no_evil: Ik vond het al een spannende combi.

2 likes

Pita halloumi, met tzatziki en ui en de hele boel
En die is zo lekker dat ik er 2 heb besteld
En een salade met feta, komkommer, tomaat en olijven enzo

Nog een kwartier wachten

3 likes

Ik heb dat eigenlijk meer met de saus. Veel te weinig, dus ik vermeld bij online bestellen altijd dat ze niet te zuinig moeten zijn en dat helpt meestal wel. :joy: Als het goed is hebben wij het over hetzelfde NYP filiaal hahaha.

Al bestel ik er bijna nooit meer, mijn lievelingspizza hebben ze een/twee jaar terug uit het assortiment gehaald, omdat ie te ongezond zou zijn. Bullshit. :rage:

1 like

Des te meer inspiratie voor mij hahaha. Welkom. :smile:

Hoe weet je dat? :joy:

Ja haha logisch want de rest van de pizza’s zijn natuurlijk megagezond dus dat past er echt niet tussen🤣

Ik had de vorige keer hete kip pizza met echt beetje kaas 5 stukjes kip en zakje verlepte sla😅

Risotto met champignons en rucola

Je plaatst hier weleens screenshots van Facebookpagina’s van supermarkten etc. en ik herkende die namen van winkels! Vandaar!

Pfff, dan mogen ze er inderdaad wel meer op gooien hoor. Ze zijn al duur genoeg (in vergelijking met andere ketens).

Ugh ja, R.I.P. BBQ Bacon Beef. :sob:

1 like

Voor het eerst knolselderij gegeten ipv aardappels , met pompoen wortel balletjes en sperziebonen.

Busted :see_no_evil:

Jha idd😅 maar vind het wel fijn dat je voor tussendoor daar een kleinere pizza kan bestellen, wat bij Domino’s niet kan

1 like

Ontbijt in Pathé maar ik weet niet of ik popcorn, nachos of bugles moet nemen.

Nachos met kaassaus :heart_eyes:

1 like

Die zijn ook echt te lekker :relaxed:
Ik heb laatst op de website van Jimmy’s de saus besteld. 40 bakjes geloof ik :flushed: #noshameinmynachogame

Omg kan je die gewoon bestellen?? :exploding_head::exploding_head: Ik zeur al weken tegen mijn vriend om naar de bios te gaan, niet voor de film maar voor nacho’s met die kaassaus! :joy: Heb het zelfs zelf proberen te maken, maar dat was echt niet te eten.

1 like