Wat eet je vanavond

Plaatpizza Bianco :heart_eyes:
Bladerdeegbodem + een sausje van geitenkaas crème fraiche & kruiden + tomaatjes, kastanjechampignons en gebakken rode ui.

11 likes

Ziet er heerlijk uit :yum: smakelijk!

Ik had ceasar salad (van appie) en daarna hertog karamel ijs (zo’n kleintje)

Dank je wel! Het was heerlijk :star_struck:
Wel wat lichtvullend maar straks bij Downton Abbey hebben we nog lekker borrelhapjes :slight_smile:

1 like

Gebakken aardappeltjes, wortels (met doperwten maar ik eet vooral de wortels op) en een kipschnitzel.

Pizza margherita met knoflooksaus. Beetje jammer alleen dat de bezorger mijn huis in eerste instantie niet kon vinden terwijl het alle voorgaande keren wel goed ging. Het straatnaambord hangt hier zelfs tegen de gevel

Ik ga vegan kaasfundueen, echt zin in!
Ik heb als dippers stokbrood, groene aspergetips, peer, komkommer, broccoli, paprika, tomaat, witlof, krieltjes, nachochips.

7 likes

Pizzaaaa. Big American bbq chicken, nu al zin in

3 likes

Hartige kipkerriekersentaart (klinkt mega ranzig, is geweldig lekker) met broccoli, prei en kaas

1 like

Drumsticks in een braadzak uit de oven, maar ik weet nog niet wat we erbij gaan eten

Heb je misschien het recept? Ik ben voor Pasen gevraagd om een hartige taart te maken

1 like

Vegetarische lasagne <3

Tentamens :sweat_smile:Laatste dagen vaak zoiets (ook met worteltjes, bloemkool boontjes)

Lekker makkelijk, lekker en toch iets minder een ‘after dinner dip’ dan bij me volschransen in pizza oid :see_no_evil:

1 like

Ja tuurlijk!

Ik gebruik dit recept, alleen doe ik er prei bij in. Die bak ik samen met de kip. De brocolli serveer ik ernaast (bij avondeten om nog wat meer groenten binnen te krijgen). Daarnaast gebruik ik liever kipdijfilet, dat wordt wat minder droog en denk ik het geheel niet helemaal af met bladerdeeg, maar enkel in reepjes zoals je dat ook op appeltaart doet!

2 likes

Nice, thanks voor alle tips!

1 like

griekse rondo, zoete aardappelfrites en asperges

Vegan mac & cheese met broccoli en spekjes.

1 like

Hoeveel pizza’s zou je uit zon rol pizzadeeg kunnen halen? Als je uitgaat van niet hele grote pizza’s? :thinking:

Wil je er ronde pizza’s van maken?

Dat hoeft niet per se :innocent: