Wat eet je vanavond

Pasta salade met gegrilde kip, bosui, paprika, komkommer, rucola ei en een dressing met daarbij stokbrood en kruidenboter

1 like

Erwtensoep! Past totaal niet bij pasen of het huidige weer, maar wel vet lekker.

1 like

Groentesoep

Ik zou dat prima met dertig graden nog kunnen eten. Net als stamppot andijvie. :heart:

1 like

Ik laat me verrassen. We eten bij mijn ouders vanavond en blijven dan slapen om morgen lekker uitgebreid paasontbijt te hebben. De bedoeling was gewoon wat simpels eten, maar mijn moeder appte vanmorgen: we hebben toch per ongeluk een 4-gangen diner vandaag, zorg dat je trek hebt.

Was te verwachten dit haha

8 likes

Bbq!! Superveel zin in, wordt de eerste dit jaar :heart_eyes:

2 likes

Hier ook BBQ, bij mijn ouders en ik neem vrienden mee :blush:

2 likes

Mijn vriend appte ineens “Ik kook vanavond”
En toen ik thuiskwam zag ik een schaal met een theedoek erover. Ik mag niet raden maar ik denk dat het pizzadeeg was dat aan het rijzen was :crossed_fingers:t2:

4 likes

Pasta met spinazie en pestosaus

Bbq, niemand had zin om lang in de keuken te staan voor een paasdiner :sweat_smile:

1 like

Ik wil ook een keer bij jouw moeder komen eten :heart_eyes:

1 like

Aspergessoep
Aardappeltoefjes, kiprollade met peperroomsaus en sperzieboontjes want ik ben zo’n weirdo die alleen asperge in de soep lust en niet zo los. Rest had wel asperges met hollandaise saus en ei.
Witte chocolade mousse met kersencoulis en paaseitjes

2 likes

Is ook elke keer geweldig! Het bleek trouwens een 5 gangen diner te zijn, want blijkbaar telt mijn moeder een kaasplankje niet als aparte gang maar als een pre-dessert.

• gravad lachs, gemarineerd venkelsalade, pijnboompitjes en waterkers
  • Crab cakes (zooo goed) met avocadosalade, kreeftsalade en zoete chili saus
  • lamshaasjes met geroosterde aardappeltjes met rozemarijn uit de oven, aspergetips en gekarameliseerde witlof
  • kaasplankje
  • sticky rice met kokosroom/melksausje, sesamzaadjes en mango

Nu aan de koffie en thee met macarons, paaseitjes en ik heb nog een soort Millionaire shortbread gemaakt.

11 likes

Dat klinkt heeeeerlijk.

Ik moest wel lachen om het “pre-dessert”. Met honger zal je alvast niet van tafel gaan!

1 like

Wij gaan bij familie eten. Daar gaat de bbq aan.

Ik verbaas me echt hoe pasen ineens een soort tweede kerst is geworden? Wij gingen vroegahhh wel eieren schilderen haha maar verder niks bijzonders.

Hier vanavond salade nicoise (?) met stokbrood en kruidenboter

7 likes

Pasta carbonara

Ik las dit al eerder maar bij ons is dit eigenlijk altijd zo geweest, met kerst en pasen, samen, veel en lekker eten

Ik denk iets van nacho’s :smiling_face_with_three_hearts: zin in!

1 like

Gourmet