Wat eet je vanavond

Linzen prutje met komkommeryoghurt van ottolenghi

9 likes

Dit, met groene asperges

1 like

Ik ben zwak want ik heb Taco Mundo besteld terwijl ik een gezonde maaltijdomelet zou maken… (Ik heb gisteren ook al friet besteld…:roll_eyes:)

3 likes

Pasta met geroosterde paprikasaus, gele + groene courgette, spekjes en parmezaan

1 like

Homemade frietjes met doritos nuggets. Tweede keer in korte tijd friet mja :woman_shrugging:

1 like

Citroen risotto met parmezaanse kaas

6 likes

een broccoliburger op een paprikabroodje met yoghurtmayo, komkommer, tomaatjes en sla :ok_hand:t2:

1 like

Oeh dit klinkt echt megalekker en niet te ingewikkeld! Heb deze opgeslagen voor later (want vandaag heb ik spareribs besteld :drooling_face:)

1 like

Het was echt heel erg lekker! Spicy en een beetje zoet… denk dat deze saus ook heel goed op kip en zelfs spareribs gaat!

1 like

Vega crunchy kip repen oid, erg lekker! Met couscous en groente

Grote pastaschelpen met spinazie-ricotta vulling. Opgeleukt met zongedroogde tomaatjes, pijnboompitten en kaas :innocent:

3 likes

Ik had pastasalade met tonijn, tomaat, sperziebonen, ui, konkommer en pijnbomen.

En mn derde italiaanse ijsje

2 likes

Pizza gorgonzola champignon… :heart:

Ik had groene curry met boontjes, erwtjes en spinazie, met rijst en zelfgemaakte naan

1 like

Bloemkoolrijst, gele curry met gegrilde kip en peultjes en sticky ananas

1 like

Kipsate met paksoisalade en gebakken aardappeltjes uit de oven

Lasagne

Ik heb vanavond dit gemaakt, maar dan met volkoren wraps. Het was echt heel erg lekker!

1 like

Salade met gegrilde groenten, kipgyros en een zelfgemaakte yoghurt/knoflook/fetadressing.