Wat eet je vanavond

Mijn man heeft het zoveelste afscheidsetentje met zn werk (sushi ook nog omg). En ik was very lonely in de stad dus ik dacht imma treat my pregnant self :innocent:

16 likes

Pangasiusfilet tuinkruiden met rijst en groente (courgette, paprika, aubergine, knoflook)

Chinese tomatensoep. Ik had alleen een beetje veel glasnoodles en gebakken ei er in gedaan dus het is meer noodles met een beetje soep maar smaakt alsnog helemaal prima

1 like

Penne met kookroom, pesto, champignons, courgette, tomaatjes, geroosterde pijnboompitten en rucola.

1 like

Zoveel lekkere inspiratie hier :crazy_face: ik eet vanavond degelijke agv. Alsin sukadelap, snijbonen en aardappels

En hoe smaakte het? Ben benieuwd. Is af en toe wel eens handig!

Ik vond het echt prima te eten. Ik ben wel van plan het weer keertje te kopen als het in de aanbieding is. :slight_smile:

1 like

Gisteren at ik bij de Vegan Junk Food Bar :heart_eyes:

En vandaag aspergerisotto. Fijnnnn.

3 likes

Kippensoep en stokbrood + knoflookboter en zeezoutboter.

1 like

Loaded fries, maar dan “gezond”. Met zoete aardappelfriet, een vegaburger in stukjes, kaassaus van 20+ smeerkaas en pittige mayo van yofresh en pepertjes. Met wat rauwkost ernaast.

4 likes

Heel simpel aardappeltjes, vega burger en brocolli

En als toetje:

5 likes

Pitabroodje met kipshoarma en paprika, ui en champignons.

1 like

Falafel samen met tomaat, komkommer en rucola gepropt in Turks brood, met harissa en yoghurt/mint saus.

1 like

Volkoren penne met spinazie, left-over groene asperges, vega-chorizo en een saus van avocado en mascarpone… en daar heb ik nog een beetje left-over blauwe kaas doorheen gegooid.

Goed gelukt experiment :yum:

Een kaaspie van mijn favo bakkertje die permanent gesloten is nu. Dat wordt genieten en janken tegelijk.

Curry.

1 like

Glutenvrije pasta (van maïsmeel) met ricotta, pesto, cherrytomaatjes, pijnboompitten en kaas. Veel kaas.

1 like

Flammkuchen

1 like

Mag ik vragen waar jij je vega chorizo koopt :slightly_smiling_face:?