Snijbonen, couscous en tempeh.
Ik heb echt het idee dat ik aardappels groente vlees aan het eten ben, ik eet eigenlijk nooit een maaltijd met van die afzonderlijke componenten. (Het is overigens wel heel lekker hoor!)
Snijbonen, couscous en tempeh.
Ik heb echt het idee dat ik aardappels groente vlees aan het eten ben, ik eet eigenlijk nooit een maaltijd met van die afzonderlijke componenten. (Het is overigens wel heel lekker hoor!)
Ik ga zo de pasta scampi/spinazie van Vapiano maken
Voor de trouwe kijkers van mân stories, het thema van deze week bleek iets te veel werk na slopende werkdagen, mân RSI speelt op dus ik kan 's avonds niet zoveel meer blergh.
Desalniettemin heb ik vanavond ceviche van zeebaars gemaakt en in een avocadoâs gepropt, was heerlie!
Hallo er staat 100% delicious, dus kan niet anders
It just doesnât get any better today!
Kip cordon bleu, aardappeltjes uit de oven en spinazie. Ben benieuwd of de kipversie ook lekker is.
Vegan kip tikka masala
Jaa deze is lekker!!
Lasagneđ
Wraps met falafel, groenten en een yoghurtsausje
Eens! Die ga ik vaker eten
Zin in. Alleen volg ik dit recept niet echt. Risotto alleen maken met kookvocht van de asperges? Doe normaal.
Hahaha, risotto is ook echt zoân gerecht dat ik al jaren maak, maar waarvan ik niet weet of ik hem echt zo lekker kan maken als ik denk. Want ik drink altijd de rest van de fles op tijdens het roeren. Als ik een wijntje op heb vind ik een augurk met mayo nog haute cuisine.
Hahaha, risotto is juist een van de weinige gerechten waarbij ik heel goed weet wat ik doe. Maak het ook regelmatig als er mensen blijven eten en iedereen is er altijd weg van. Heb één basisrecept en daar maak ik variaties op. Helemaal top.
En een hele fles wijn kopen om een scheutje erin te doen en de rest lekker op te zuipen. Ook top.
Lasagne
Staat in de oven.
Dit ga ik ook maken, ben geinfluenced hier
@KipTokTok welk basisrecept hou jij aan? Ik doe altijd maar wat maar dat is niet de lekkerste manier denk ik
Simpele pasta met kipgehakt, champignons, tomatensaus en kaas
Ik ga offtopic lekker paella maken vanavond ipv de arroz con pollo die op het weekmenu stond. Eindelijk mân paella-pan inwijden!