Wat eet je vanavond

een broccoliburger op een paprikabroodje met yoghurtmayo, komkommer, tomaatjes en sla :ok_hand:t2:

1 like

Oeh dit klinkt echt megalekker en niet te ingewikkeld! Heb deze opgeslagen voor later (want vandaag heb ik spareribs besteld :drooling_face:)

1 like

Het was echt heel erg lekker! Spicy en een beetje zoet… denk dat deze saus ook heel goed op kip en zelfs spareribs gaat!

1 like

Vega crunchy kip repen oid, erg lekker! Met couscous en groente

Grote pastaschelpen met spinazie-ricotta vulling. Opgeleukt met zongedroogde tomaatjes, pijnboompitten en kaas :innocent:

3 likes

Ik had pastasalade met tonijn, tomaat, sperziebonen, ui, konkommer en pijnbomen.

En mn derde italiaanse ijsje

2 likes

Pizza gorgonzola champignon… :heart:

Ik had groene curry met boontjes, erwtjes en spinazie, met rijst en zelfgemaakte naan

1 like

Bloemkoolrijst, gele curry met gegrilde kip en peultjes en sticky ananas

1 like

Kipsate met paksoisalade en gebakken aardappeltjes uit de oven

Lasagne

Ik heb vanavond dit gemaakt, maar dan met volkoren wraps. Het was echt heel erg lekker!

1 like

Salade met gegrilde groenten, kipgyros en een zelfgemaakte yoghurt/knoflook/fetadressing.

Nachos, zelf gemaakt.

1 like

Vet saai een vega-kipschnitzel met groene asperges en aardappelpuree (uit een zakje, guilty pleasure)

Noodles? Of een omelet? Of anders iets van noodlesoep ofzo?


Ik eet zalm uit de oven met een soort van ketjap, chilisaus, knoflook en honing marinade, ketjap krieltjes en bimi

1 like


Lasagne

3 likes

Massala kip met kousenband en een heet ei.
Bodempje leggen voor de biertjes tijdens de voetbal😉

1 like

Spaghetti bolognese, maar dan met gehakt van De Vegetarische Slager

Sorry voor de tag in van een hele oude post. Dit klinkt echt super lekker. Volg je hierin een bepaald recept / hoeveelheden? En eet je van deze verse pasta met zijn 2en, is dat genoeg?